Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eli miten noita pystyy testailemaan? Onkohan 3 ja 4 gen autoissa paljonki eroa. Hieman meinaa parkissa ollessa lämmöt kohota. >:( Jos joku viitsisi hieman avittaa.

Posted

Ainakin 3gen: (en tiiä yhtään 4-genistä)

Laita hyppylanka aldl-töpseliin niinkuin vikakoodeja lukis. Virrat kun kääntää päälle pitää flektinkin lähteä. Jos ei on joko flekti, boxi tai rele sökö. Jos on 2 flektiä löytyy toiselle termostaatti oik. kannen kyljestä. Virrat päälle, johto irti termarista ja maihin - pitää lähteä. Jos ei, niin edelleen rele (molemmille eri) tai flekti. Jos johdosta lähtee on anturi sökö (mul huutaa kokoajan ku laittaa johdon kiinni).

Myös ilmastoinnin mukana lähtee flekti pyörimään. Jos ei edelliset auta kokeile vielä suoraa virtaa flektin moottorille tai mittaa että flektille tulee virtaa.

Mie oon aina osannu selittää asiat yksinkertaisesti ;D ;D ;D ;D :-[

Posted

mulla ei lähde ilmastoinnista vänkärin flekti päälle.

lähtee kyllä päälle kun on paikat tosi kuumana.

ryöstin siitä anturin johdosta piuhan sisään katkasijalle kojelaudan alle ja siitä maihin.saa

päälle hellepäivinä ruuhkassa tarvittaessa,jos

tästä nyt mitään kesää tulee >:(

Posted

lähteekö kuskin puoleinen päälle ilmastoinnista ,jos lähtee niin toimii aivan oikeen

Posted

pääasia että jonkun hyrrän saa manuaalisesti pyörimään,mutta mun mielestä se on yleensä

toi hantinpuolen hyrrä,mulla se on jostainsyystä eliminoitu pois .

Posted

hantti puolen rupeli lähtee ecun käskemänä päälle kun lämmöt on tarpeeksi korkeella.

Posted

? :-\onkos sulla ratti oikeella pualella ;)

Posted

? :-\onkos sulla ratti oikeella pualella ;)

on ;D