Moona Posted July 22, 2021 Posted July 22, 2021 Kerho järjestää syysmiitin 10-12.9.2021 Sappeella. ohjelma pe : majoittuminen klo 16-> ja vapaata oleskeluu la : cruisailemme porukalla Mobiliaan ja Vehoniemen automuseoon . Lähtö letkassa klo 10.30 Sappeelta . klo 16 Säännönmukainen vuosikokous Sappeen Ravintola Huipussa Käymme läpi säännönmukaiset vuosikokous kohdat sekä valitsemme kerholle uuden hallituksen . Haluatko mukaan hallitukseen ? Voit asettua ehdolle ilmoittamalla asiasta Ramona.Savolainen@f-bodyfinland.com . Annan myös mielellään lisätietoa hallitustyöstä Kokouskutsu lähetetään jäsenille tuotapikaa sähköisenä klo 19 Yhteisruokailu Sappeen Ravintola Huipussa . Ilmoitathan osallistumisestasi minulle Ramona.Savolainen@f-bodyfinland.com . Ruoka on laktoositonta mutta muut mahdolliset erityisruokavaliot tulee ilmoittaa minulle 1,5 viikkoa ennen tapahtumaa . su : majoituksen luovutus klo 12 mennessä . Meille on varattu majoituksesta kiintiö koodilla 162264. 20.8.21 klo 24 asti Varaukset tehdään AINOASTAAN myyntipalvelun kautta puhelimitse 0207559970 tai sähköpostilla sappee@sappee.fi kiintiössä on varattuna alla olevat vaihtoehdot (myös muita löytyy ja niitä voi varata puhelimitse) Huom ! nettivarauksissa ei tuu sovittua alennusta Sappee chalets huoneistot : Kaksiossa (4hlöä) 2 makuuhuonetta, toisessa 2 sänkyä, toisessa kerrossänky (alasänky 120cm). Yksiössä (2hlöä) kaksi sänkyä. Liinavaatteet ja siivous sisältyvät hintaan. Kaksio pe-su 252€ Yksiö pe-su 192€ Osassa huoneistoja lemmikit sallittu. Sappeen Tähti- huvilat : Sängyt 8:lle, 4 makuuhuonetta. Hinta pe-su ajalle 540€/huoneisto. Liinavaatesetti 13€/hlö itse pedaten, 18€/ hlö pedattuina valmiiksi. Liinavaatteet voi tuoda myös mukanaan. Loppusiivous ei sisälly varauksen hintaan. Ulkoporealtaan käyttömahdollisuus erillishinnasta. Ulkoporeallas 160€/ huoneisto Osassa huoneistoja on lemmikit sallittu Honkasappee paritalot : Sängyt 8:lle, 3 makuuhuonetta ja parvi. Hinta pe-su ajalle 350€/huoneisto. Liinavaatesetti 13€/hlö itse pedaten, 18€/ hlö pedattuina valmiiksi. Liinavaatteet voi tuoda myös mukanaan. Loppusiivous ei sisälly varauksen hintaan. Ulkoporealtaan käyttömahdollisuus erillishinnasta. Ulkoporeallas 160€/ huoneisto Osassa huoneistoja on lemmikit sallittu. 2
letkume Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 4 tuntia sitten, mikke kirjoitti: joo on Pitäiskö koittaa ottaa ABS -anturi mukaan tällä kertaa 🙃
mikke Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 14 tuntia sitten, letkume kirjoitti: Pitäiskö koittaa ottaa ABS -anturi mukaan tällä kertaa 🙃 vielä ku tietäs missä se lymyää 🤷♂️ saattaa unohtuu😂
letkume Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 1 minuutti sitten, mikke kirjoitti: vielä ku tietäs missä se lymyää 🤷♂️ saattaa unohtuu😂 Se on kyydissä jo. Oli itseasiassa käytössä juuri, kun katsastusta varten debuggasin abs johtoja. 1
avogta-89 Posted September 11, 2021 Posted September 11, 2021 toi keltanen on varmaa ollu mulla joskus v.2007 luulisin....kone vähä oli kulunut🤔 1
Recommended Posts