Moona Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2021 Kerho järjestää syysmiitin 10-12.9.2021 Sappeella. ohjelma pe : majoittuminen klo 16-> ja vapaata oleskeluu la : cruisailemme porukalla Mobiliaan ja Vehoniemen automuseoon . Lähtö letkassa klo 10.30 Sappeelta . klo 16 Säännönmukainen vuosikokous Sappeen Ravintola Huipussa Käymme läpi säännönmukaiset vuosikokous kohdat sekä valitsemme kerholle uuden hallituksen . Haluatko mukaan hallitukseen ? Voit asettua ehdolle ilmoittamalla asiasta Ramona.Savolainen@f-bodyfinland.com . Annan myös mielellään lisätietoa hallitustyöstä Kokouskutsu lähetetään jäsenille tuotapikaa sähköisenä klo 19 Yhteisruokailu Sappeen Ravintola Huipussa . Ilmoitathan osallistumisestasi minulle Ramona.Savolainen@f-bodyfinland.com . Ruoka on laktoositonta mutta muut mahdolliset erityisruokavaliot tulee ilmoittaa minulle 1,5 viikkoa ennen tapahtumaa . su : majoituksen luovutus klo 12 mennessä . Meille on varattu majoituksesta kiintiö koodilla 162264. 20.8.21 klo 24 asti Varaukset tehdään AINOASTAAN myyntipalvelun kautta puhelimitse 0207559970 tai sähköpostilla sappee@sappee.fi kiintiössä on varattuna alla olevat vaihtoehdot (myös muita löytyy ja niitä voi varata puhelimitse) Huom ! nettivarauksissa ei tuu sovittua alennusta Sappee chalets huoneistot : Kaksiossa (4hlöä) 2 makuuhuonetta, toisessa 2 sänkyä, toisessa kerrossänky (alasänky 120cm). Yksiössä (2hlöä) kaksi sänkyä. Liinavaatteet ja siivous sisältyvät hintaan. Kaksio pe-su 252€ Yksiö pe-su 192€ Osassa huoneistoja lemmikit sallittu. Sappeen Tähti- huvilat : Sängyt 8:lle, 4 makuuhuonetta. Hinta pe-su ajalle 540€/huoneisto. Liinavaatesetti 13€/hlö itse pedaten, 18€/ hlö pedattuina valmiiksi. Liinavaatteet voi tuoda myös mukanaan. Loppusiivous ei sisälly varauksen hintaan. Ulkoporealtaan käyttömahdollisuus erillishinnasta. Ulkoporeallas 160€/ huoneisto Osassa huoneistoja on lemmikit sallittu Honkasappee paritalot : Sängyt 8:lle, 3 makuuhuonetta ja parvi. Hinta pe-su ajalle 350€/huoneisto. Liinavaatesetti 13€/hlö itse pedaten, 18€/ hlö pedattuina valmiiksi. Liinavaatteet voi tuoda myös mukanaan. Loppusiivous ei sisälly varauksen hintaan. Ulkoporealtaan käyttömahdollisuus erillishinnasta. Ulkoporeallas 160€/ huoneisto Osassa huoneistoja on lemmikit sallittu. 2
letkume Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2021 4 tuntia sitten, mikke kirjoitti: joo on Pitäiskö koittaa ottaa ABS -anturi mukaan tällä kertaa 🙃
mikke Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 14 tuntia sitten, letkume kirjoitti: Pitäiskö koittaa ottaa ABS -anturi mukaan tällä kertaa 🙃 vielä ku tietäs missä se lymyää 🤷♂️ saattaa unohtuu😂
letkume Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 1 minuutti sitten, mikke kirjoitti: vielä ku tietäs missä se lymyää 🤷♂️ saattaa unohtuu😂 Se on kyydissä jo. Oli itseasiassa käytössä juuri, kun katsastusta varten debuggasin abs johtoja. 1
avogta-89 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2021 toi keltanen on varmaa ollu mulla joskus v.2007 luulisin....kone vähä oli kulunut🤔 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään