Jump to content

Kuka söi virran?


calkemp

Recommended Posts

Kirjoitettu

Viikko sitte toin auton maalaamosta ja nyt menin tekeen "kännikäynnistystä" niin ei mitään eloa mittaristossa eikä missään? :'( :'(

Uus akku paikallaan ja lataus näytti omalla mittarilla n.13,5vol ku ajoin talliin.Purkaa,mut mistä?Startti,laturi????????????

Ei mitään ongelmia ennen tätä

 

Aaattakee

Kirjoitettu

Laturi. Laturin jännitesäädin pitäisi pitää latausjännite n. 14.4V:ssa. Laturin diodi vuotaa akun virrat maihin :(

 

Kirjoitettu

Kiitti vinkistä,pitää irrottaa ja viedä korjaamolle

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...