calkemp Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2006 Viikko sitte toin auton maalaamosta ja nyt menin tekeen "kännikäynnistystä" niin ei mitään eloa mittaristossa eikä missään? :'( :'( Uus akku paikallaan ja lataus näytti omalla mittarilla n.13,5vol ku ajoin talliin.Purkaa,mut mistä?Startti,laturi?????? Ei mitään ongelmia ennen tätä Aaattakee
Teac Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Laturi. Laturin jännitesäädin pitäisi pitää latausjännite n. 14.4V:ssa. Laturin diodi vuotaa akun virrat maihin
calkemp Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kiitti vinkistä,pitää irrottaa ja viedä korjaamolle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään