rokzetä Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 toimiskohan celsius mittari tosta chevyn anturista mikä menee fahrenhait mittarille?ryöstäsin sen siitä anturin liittimeltä.auton oma mittari näyttää mitä huvittaa.
TransNAM Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Jos on alkuperäinen mitari niin eiköhän toimi kun anturi on yleensä sama vain mittarin tausta on eri asteikolla. Tarvikemittarit tuskin näyttää oikein.
Nova Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Voishan siinä käydä hyvä tuuri joskus. Sehän riippu vastus käyrästä lämpötilan funktiona.
TransNAM Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Ei muuten kannata ryöstellä jos laitat erillisen mitarin vaan vedä kokonaan oma johto (ja vanha irti) ettei vanha mittari rupea häiritsemään. Pitää melko hyvä tuuri olla jos tarvikemittari näyttää alkup. anturilla oikein mutta voi toki kokeilla. Kannattaa ennemmin hommata alkup. ehjä mittri jostain... pääsee helpommalla. Onhan se johto ehjä ja kunnolla kiinni? Yleensä mitäsattuu näyttämiset johtuu kosketushäiriöistä.
rokzetä Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 ei kait sitä orkkis johtoo voi poistaa.siinä menee käsittääkseni tietoo johkin muuallekin kuin koelaudan lämpömittariin.muuten laittasinkin ton tarvikemittarin anturin alkuperäsen tilalle.
TransNAM Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Ei pitäis mennä. Tipille on oma anturi läppäkotelon alla imusarjassa. Eihän se mittarin sekoilu vaan anturista johdu? Sitäpaitsi johdosta jossa on muuta kuormaa haaroittamalla tuskin onnistuu koska anturin näkemä vastus (jännite) muuttuu=mittarin näyttämä muuttuu. Edit: Kummasta autosta muuten kyse? Vanin mittarista en tiiäkkään mitään meneekö muualle...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään