Shadowcast Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Pitäis laittaa uudet nesteet sisään mutta proppu ei tunnu menevän kiinni, nesteet tulee ulos. Proppukin on niin hankalassa paikassa, no sormilla sen saa helposti väännettyä kiinni mutta nesteet silti valuu läpi. Onko joku tiivistee tippunu tai pitääkö joku muukin hana kun se apukuskin puoleinen proppu vääntää kiinni? Pitäis nyt saada nesteet pysymään sisällä prkl. Sen propun aukaisin talvella pihdeillä kun oli niin tiukassa. Kuinka tiukkaan se pitää vääntää?
Jake Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 otitko pakkasropun irti että saa nesteet vaihettua? Vai tarkotako ehkä jotain muuta proppua? helpommin olisivat tuleet ulos vaikka irrottamalla alavesiletku. Laita roppu kiinni tiivisteliiman kanssa hakkaamalla vaikka sopivan kokosella hylsyllä.
camu87 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 jos tarkoitat syylärissä olevaa proppua,kannattaa se vääntää jollain pihdeillä kiinni,sormi tiukkuus ei mulla riittäny,jos kaikki nesteet vaihtaa,onhan siellä kuskin puolella proppu lohkossa ja pelkääjän puolella naku anturi mitkä irrottamalla saa lohkon tyhjäks...
rokzetä Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 siinä syylärin propussa on semmonen "täysin kiinni asento" siivet jää sillon pystysuoraan.siitä eteen päin ei mee tai pyörii syyläri mukana pihdeillä ne viime kierrokset täytyy tosiaan vetää.
Jake Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 kyllä mulla on sormilujuuksilla pitäny
Senior Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 siinä syylärin propussa on semmonen "täysin kiinni asento" siivet jää sillon pystysuoraan.siitä eteen päin ei mee tai pyörii syyläri mukana pihdeillä ne viime kierrokset täytyy tosiaan vetää. Ei täydy. Kuten Jake tuossa kirjoitti, sormilujuus riittää...
JUX Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Ei täydy. Kuten Jake tuossa kirjoitti, sormilujuus riittää... Taitaa riippua sormista
Shadowcast Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 siinä syylärin propussa on semmonen "täysin kiinni asento" siivet jää sillon pystysuoraan.siitä eteen päin ei mee tai pyörii syyläri mukana pihdeillä ne viime kierrokset täytyy tosiaan vetää. Mä en sormin saanu sitä käännettyä kun niin et "siivet" jäi vaakatasoon. Eli kun väännän niin et ne on pystysuorassa, sen T-muotosen propun päässä oleva aukko siis sulkeutuu (siitähän ne vedet valuu)
Shadowcast Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Ei täydy. Kuten Jake tuossa kirjoitti, sormilujuus riittää... Mitäs helv..... Mutta "siivet" silti pitää olla pystyasennossa? Mä en sormilla sitä saanu niin. Pihdeillä jouduin avaamaan mut sormilla en saa kiristettyä kovin, sormilla sen saa helposti auki -> ei kiristy.
rokzetä Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 no mulla on syyläri melko uus ,mut siinä propussa on ääriasento "kiinni" vähän samalla tavalla kun syylärin korkissa.vahvat on pojilla sormet kun just kaks sormen päätä mahtuu propua kiertämään.
maka Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 minä en irrotellu mitään letkuja tai proppuja irti ku vaihoin jäähdytysnesteet.arvelin et letkut varmasti tiukassa ja lemmarit vittumaisessa paikassa.eikun sopivan ohut letku jäähdyttimen korkista sisään,syylärin pohjaan asti,sit eikun imas putkesta nesteet ulos,tyhjäks lähti.tosin ekakerralla ku imasin tuli nesteet suuhun.
Markus Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 no nii, siitä propusta on varmaan menny se o-rengas, vaihda se...........
Soppa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kyllä tuo proppu on aina sorimilla auki lähtenyt ja kiinni mennyt. Kannattaa tosiaan se tiiviste kattoa.
Shadowcast Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Paremmilla pihdeillä meni kiinni, ja nyt nesteet pysyy sisällä \o/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään