ss400 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 hei mitens noi 77 firkun etu valot pitäis palaa mitkä vilkuttaa ja mitkä on pitkät ja saako sivuilla olevat keltaset valot palaa koko ajan,purin kaikki piuhat kone huoneesta oli sen verran itse tehdyt että hirvitti nyt vedettiin jo uutta piha sarjaa mutta se on jenkki sarja valoissa vissiin eroja ?
ss400 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 eikö kenelläkään ole 77 tai 78 firkkua missä valot toimis tämän hetkinen tilanne on että sisemmät pää valot vilkuttaa ulomissa on lyhyet ja pitkät sivulla keltaiset(lokareissa) vilkuttaa ala valot ei pala ollenkaan voiko olla oikein
ss400 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 tietääkö joku mistä sais selville ton valo jutun rekisteröinti katastus viikon päästä ja valot sekasin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään