BB Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 Onko kokemusta 10,5 tuumaisesta kytkimesta mikäkestäisi hieman vääntöäkin. Moottoria ei ole penkitetty mutta maksimissaan tuo tuottaa 500hv/700nm perään tulossa m20 muncie 10spline input akselilla.vauhtipyörä on 10,5 kytkimelle,sopisi 11 muttei ole pulttijakoa. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan. Pääsisi tuosta öljynvatkaimesta eroon,sinällään tuo tomaatti toimii hyvin,mutta manuaali on aina ROCK. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo Posted October 3, 2021 Share Posted October 3, 2021 Mulla on isolohkossa 10.5" Sachs kytkin. Levy on ihan tavallinen ja toimii myös kuten tavallisessa autossa. Kertaakaan ei ole luistanut eikä kulumistakaan juuri näy. Kesän kepittelin ja sutilähtöjä tuli harrastettua. Todella tyytyväinen olen tuohon kytkimeen. Koneeseen tulee nyt AFR alukannet ja rullanokka, joten väännöt luultavasti nousee mikäli alkaa toimimaan. Panen kuitenkin saman kytkimen takaisin mutta vauhtipyörän vaihdan. Limppu on 153 hampainen teräskiekko joka painaa sikamaiset 13,5 kg. Saman kokoinen alukiekko painaa n. 5,7 kg. Mulla oli tuollainen Fidanza alukiekko pikkulohkossa, eron kierrosherkkyydessä huomasi ihan paikallaan kaasutellessa. Pinempi paino lisäksi vähentää rasitusta moneen paikkaan, kuten kytkimeen, laakereihin, kampiakseliin, varsinkin nopeissa täyskaasuvaihdoissa. Kiihtyvyys paranee myös kaiken järjen mukaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now