Ponu Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 elikkäs millainen mahtais olla tehohyöty jos laittaa 305 koneeseen 350 nokan? ja onko vm.87 ja 89 nokat sopivaisia?tai onko eroja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 riippuu onko se 305tpi:n nokka automaatista tai manuaalista ja minkä vuotisesta. ainakin '88 305tpi manuaali-nokka on sama kun 350tpi automaatin. 305tpi automaatissa taas on aika lame nokka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ponu Posted April 8, 2006 Author Share Posted April 8, 2006 eli itellä 305 autom ja ajattelin 350 tomaatin nokkaa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 eli itellä 305 autom ja ajattelin 350 tomaatin nokkaa.. 305 manuaalipirssin nokka - kuten Jake kertoili - käy yhtä hyvin. Vielä paremmin esim. LT1-nokka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ponu Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 onko muuten vakio firebirdin ja GTA nokilla eroa? vai miten GTA:sta on kutiteltu enemmän hepoja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 305 manuaalipirssin nokka - kuten Jake kertoili - käy yhtä hyvin. Vielä paremmin esim. LT1-nokka... Eikös sulla Seniori ollut LT1:n nokka myynnissä,vai muistanko oikein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 onko muuten vakio firebirdin ja GTA nokilla eroa? vai miten GTA:sta on kutiteltu enemmän hepoja? GTA:ssa on yleensä eri kone ku perus Firebirdissä. GTA:at tpi-koneisia ja perusböördit yleensä tbi-koneisia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Eikös sulla Seniori ollut LT1:n nokka myynnissä,vai muistanko oikein Tuollahan tuo myymäläpalstalla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Ainakin 91 305 autom. 200hv ja manual 225hv Koneissa ei pitäis olla muuta eroa nokan lisäks ellei sitten 2 kattia ja toki eri käyrät boxissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teac Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Ainakin 91 305 autom. 200hv ja manual 225hv Koneissa ei pitäis olla muuta eroa nokan lisäks ellei sitten 2 kattia ja toki eri käyrät boxissa. En nyt ihan allekirjoittaisi lukemia... nimim. mitattu on Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Ainakin 91 305 autom. 200hv ja manual 225hv Koneissa ei pitäis olla muuta eroa nokan lisäks ellei sitten 2 kattia ja toki eri käyrät boxissa. Riippuen vuodesta ja lähteeestä: 305TPI automaatissa on 190-205 hp ja manuaalissa 215-230 hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Ainakin 91 305 autom. 200hv ja manual 225hv Näin sanoo 91 esite... http://www.thirdgen.org/?q=tech-data&s=10e5e57d9f468be436a18634949eaa4b& ...sanoo manuaalille 230hv ja autom. 205hv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teac Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Mainoksia, todellisuus on monta kertaa mainoksia ihmeellisempää Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Näin sanoo 91 esite... http://www.thirdgen.org/?q=tech-data&s=10e5e57d9f468be436a18634949eaa4b& ...sanoo manuaalille 230hv ja autom. 205hv tuo manuaalin 230 heppaa löyty muistaakseni jostain optio versiosta, olikohan joku g90 tai jotain. en muista mitä muuta tuo optio sisälsi. korjatkoon joku joka tietää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Tuplakatit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Tuplakatit. :-\ :-\mulla on ollu tuplakatit myös mutta ri tuota optiota Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Joo enhän mie väittänutkään et sieltä nuo hopot löytyis mutta tarkoitin lähinnä että koneissa on jonkin verran eroa (nokka) tehoissa laatikon mukaan. Mun padasta löytyi tuo manuaalin nokka valmiina... vielä oikea vuosimalli. Joko joku Gynther oli sen sinne vaihtanut tai sitten joku Gonzales/John on häslännyt tehtaalla maanantaihuuruissa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teac Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Tiedä sitten; mulla ei ole tuplakatteja ja automaattilaatikko ja silti irtos dynossa 235hp/432Nm ihan vakiona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now