Joppe Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Olen hankkimassa madallusjousia . Kaipaisin kokemuksia siitä, miten 2" pudotus vaikuttaa autoon noin niinkuin jokapäiväisessä liikenteessä. Elikkä ottaako kiinni jokaisessa kanttarissa, nopeuskorokkeessa, kantaako kuormaa jne jne. Kyseessä ovatten Intraxin versiot. Aiemman suunnitelman mukaan olin hankkimassa Eibachin Prolinea 1,3" pudotuksella, mutta niitä ei nyt tunnu saavan mistään järkevällä toimitusajalla. US-Parts ei edes enää myy kyseistä merkkiä tj:n käskystä
-vellu Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Tuossa on jotain omia kokemuksia: http://www.transam.fi/madallus.htm
pantera Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Olen hankkimassa madallusjousia . Kaipaisin kokemuksia siitä, miten 2" pudotus vaikuttaa autoon noin niinkuin jokapäiväisessä liikenteessä. Elikkä ottaako kiinni jokaisessa kanttarissa, nopeuskorokkeessa, kantaako kuormaa jne jne. Kyseessä ovatten Intraxin versiot. Aiemman suunnitelman mukaan olin hankkimassa Eibachin Prolinea 1,3" pudotuksella, mutta niitä ei nyt tunnu saavan mistään järkevällä toimitusajalla. US-Parts ei edes enää myy kyseistä merkkiä tj:n käskystä sarja eibachheja loytyy, samoin kierros agx iskareita
Guest Redcat Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Joka pirun hidasteessa ottaa jo nyt kiinni (ja kesäkumit vielä matalammat), niin en tajua koko madaltamista.
gmc63 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 joo sen takia en laita ite ainakaan madallussarjaa ku suomen tiet ei tosiaan ole mitään autobaanoja ja sit on noita "mukavia" korokkeita joka puolella >:(joillain ollu jo ongelmia päästä esim kauppatorille parkkiin
Juhani LS1 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Epäilen et 50mm on liikaa Suomeen. N.18-20mm ei vielä ongelma.
Guest Redcat Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Ostakaa Blazerit. Miksi? Eikö olisi kohtuullista että madaltamattomalla autolla saisi ilmaisen korjauksen kaupungin kustantamana, mikäli auto särkyy... Epäilen vaan että Kaupungin nahjukset vetäytyisivät vastuusta...
Z-mo Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Miksi? Eikö olisi kohtuullista että madaltamattomalla autolla saisi ilmaisen korjauksen kaupungin kustantamana, mikäli auto särkyy... Epäilen vaan että Kaupungin nahjukset vetäytyisivät vastuusta... Ei tarvis välittää hidastustöyssyistä. Ja kauppatorillekki pääsis parkkiin miten päin vaan. Niin ja mites korottaminen? Eiköhän sekin onnistuisi?
Guest Irocci Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 http://www.offroaders.com/readers/images1/mc11.jpg
95Z28 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Mulla on Camaro Z28, vm. -95 alla mainitulla vanne & nakki & alusta paletilla varustettuna: - vanteet Z06 Replica 9.5”x18”, 4.75” pulttijako, offset 65mm - renkaat: Goodyear Eagle F1 275/35 R18 (edessä & takana) - Eibach Coil springs, front&read drop 1.8" part #5232 - Edelbrock Panhard rod, adjustable, part #5222 - Edelbrock Torque Arm, part #5282 Arvioisin madalluksen toteuman olevan about 1.5". Hidastetöyssyt on syytä kiertää oikean kautta, jos ei halua poimia katalysaattoria ladulta, siis ainakin Myllypuron hidasteissa... US-Partsin myyjä kertoi minulle viime vuonna, että joku F-body asiakas oli palauttanut Eibachin madallusjousisetin, koska se ei kuulemma madaltanut autoa riittävästi Em. takia myyjille oli annettu mahtikäsky, etteivät saa enää myydä Eibachin madallusjousia. IMG_2856_Eibach.JPG_thumb
pantera Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Onko siinä mitää perää, että maavaran pitää suomes olla vähintää 8 senttiä? On
Z-mo Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 95Z28:lla on autossaan aika täydellinen korkeus, just sopiva ryhti.
95Z28 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Onko siinä mitää perää, että maavaran pitää suomes olla vähintää 8 senttiä? http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 Auton alustan korkeuden alentamisen jälkeen on maavaran auton ollessa kuormaamaton oltava ainakin niin suuri, että yhden akseliston joustovaran loppuessa tai toisen puolen renkaiden tyhjentyessä mikään alustan osa ei osu maahan. Maavaran on kuitenkin oltava vähintään 80 mm.
JP Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Mun 96 TA ja hotchkis 1" drop ,tuuliohjain kraapii jatkuvasti montuissa ja hidasteissa
Joppe Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kiitoksia kommenteista. Senverran voi yhteenvetoa tehdä, että 2" on liikaa kotomaan olosuhteisiin. Täytyy kokeilla maltillisempaa pudotusta.
-vellu Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Madaltamisessa tuo 8 cm on siis se raja. Se on siis katsastuksessa vaadittu, mutta toisaalta normaaliolosuhteissa ihan riittävä. Mulla madaltaa jouset 2" ja sen lisäksi on hieman korottavat kehältään suuremmat renkaat ja lopputulos maavarassa on reilusti yli tuon 8 cm. Tuon putkiston tekeminen hyvin vaikuttaa tuohon maavaraan huomattavasti. Sen voi tehdä siististi myös 3" putkesta ilman, että maavara suuresti kärsii. AS&M puolipitkät sarjat, 1.75" primäärit, Random Technologyn High-Flow katti ja Magnaflow 3" rosteri Cat-back. Maavara.jpg_thumb
95Z28 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Paljos tulee korkeutta maasta lokarin alimpaan kohtaan tosta renkaan keskeltä mitattaen? Entä maavara eturenkaiden välissä olevaan "panssariin"? Mulla ei ole vastauksia Kokin kysymiin mittoihin, mutta tässä muutoskatsastuksen jälkeiset tekstit rekisteriotteesta: "Katsastuksessa merkitty vaihtoehtoinen rengaskoko 275/35R18. Autoon on asennettu alustasarja. Etäisyys pyörän navan keskeltä lokasuojan kaaren ylimpään kohtaan: edessä 365mm, takana 340 mm." => nyt ei sitten puutu muuta kuin original Z28:n vastaavat mitat
95Z28 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Original Z28 mittoja ei minulta löydy, mutta kuvassa on Eibach & original Z28.
-vellu Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 teeppä sitte pitkillä sarjoilla semmonen putkisto mikä ei ole alhaalla... voin kertoa että ton "siistimmin" se ei onnistu Totta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään