Jump to content

Recommended Posts

Posted

laittelen jakajan päitä accel 300+ johtoihin .no 2 on

aina puolellensa suht sopivan mittasia,mut 2 on

vähän turhan pitkiä.ootteko katkassu?vai voiko olla

pitkänä?vai kandeeko katkaista? :-\

Posted

Kannattaa tehä sellaset että menee sopivasti oikeeta reittiä, eli katkasta turhat pois.

Posted

Ku laitoin 73caminoon noi TI tulpanjohdot niin kyl mä ne katkoin sopivan pituiseks :D

Posted

kiitos ja kumarrus ,lyhennetään vähän.mä ajattelin et

jos niis pituuksis on joku juju mitä ei kansakoulu

pohjalla jymmärrä :)

Posted

Taitaapi olla vähänniinku yleispätevät pituudet niissä kasikoneisiin. Itellä tuntu jäävän puoli metriä yli melkeen niistä pisimmistä.

Posted

jotkut sytkävehkeet tarttee tietyn minimivastuksen toimiakseen kunnolla, joten niiden kanssa ei johtoja voi lyhentää.... Kuka muistaa mikä oli tämä systeemi?

Posted

jotkut sytkävehkeet tarttee tietyn minimivastuksen toimiakseen kunnolla, joten niiden kanssa ei johtoja voi lyhentää.... Kuka muistaa mikä oli tämä systeemi?

no sitten ei noita 300+ voi laittaa ollenkaa koska niissä on vastus aivan olematon 8)

Posted

Toisissa häiriönpoisto tehdään johdoissa jolloin voi käyttää vastuksettomia tulppia. Laittaa vaan suorat piuhat ja tarkastaa että tulpan vastus on oikean kokoinen :)

Posted

Mitä johtosarjoja olette käyttäneet peltisarjojen kanssa? Käykö 90° hatut tulpan puoleisessa päässä vai täytyykö käyttää suoria? Putkien välissä taitaa olla hieman lämmintä ???

Posted

eipä taida suorat hatut mahtua,tai ainakin palaa paskaks kun sarjat eka kerran ajaa kuumiks..

Posted

Elikä pitäis käyttää vastaavia kun aluperäiset?

Posted

mulla on ainakin edelien kanssa jokaisessa tulppa-päässä 90 asteen kulmalla johdot. silti on palanu muutama jotka vaihettu ja nyttemmin kuumimmat kohdat lämpöeristetty

Posted

Elikä pitäis käyttää vastaavia kun aluperäiset?

mulla ainakin alkuperäiset oli suorilla hatuilla ja noissa accelin piuhoissa on 90 asteen vinkkeli. onko -91 eri piuhat vai onko sulla ne vaihdettu joskus?
Posted

oon kanssa laittamassa accel 8.8 300+ johtoja miten kannataisi kuumimmat kohdat lämpöeristää ettei heti kärähdä