rokzetä Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 mikähän mahtaa olla merkki/nystyrä jakajankannen päällä,jää mulla 5ja7 lähtöjen väliin.suunta rattia kohti.johdot laitettu kaavion mukaan mutta alko toi merkki hämäämään.eli myötäpäivään merkistä ensimmäisenä 7 syl lähtö .onks oikke vai pykälän pielessä?
Guest pile Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2006 tuo oikea kohta on kiinni aivan siitä kuinka sun jakaja on asennettu paikoilleen ei sitä täältä ruurun takaa voi sanoa onko johdot oikealla paikalla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään