Jump to content

Camaro Z28 -95 etuvilkut, miten käsiksi?


cerveza

Recommended Posts

Tuli tuollainen hankittua ja vasen sivuvilkku ei toimi, johdot otettu etuvilkulta. Maa kyllä tulee, kynällä testattu, mutta plussa puuttuu. Nyt pitäisi saada se etuvilkkupaketti irti, mutta miten?

Link to comment
Share on other sites

se kulmassa oleva etuvilkku/parkki on puskurin sisältä kiinni kahdella ruuvilla puskurissa ne poistamalla pystyy kyseisen umpion nostamaan pois "hyllyltään. Tämän tehdäkseen joutuu nokan alta irroittamaan mustan muovilevyn mikä on kiinni puskurin ulkoreunassa, sisälokasuojassa ja ilmanohjaimessa sekä syylärin jäähdytys tunnelissa. ilmanohjainta ei välttämättä tarvitse poistaa sen saa taipumaan kulmapalan ohi, toki helpompaa jos sen irrottaa ei tarvii väännellä. muuta reittiä sinne etunurkkan en ole keksinyt

  • Camaro 1
Link to comment
Share on other sites

Niin mie aattelinkin kun servicepumaskaa lueskelin. Pitää vetää nurkka tunkilla ylös ja tuki eturenkaan alle turvaksi että mahtuu operoimaan... 20cm maavara tuossa kohdin

Link to comment
Share on other sites

4 tuntia sitten, cerveza kirjoitti:

Niin mie aattelinkin kun servicepumaskaa lueskelin. Pitää vetää nurkka tunkilla ylös ja tuki eturenkaan alle turvaksi että mahtuu operoimaan... 20cm maavara tuossa kohdin

 

Ne muovien pultit on sit ruostuneet umpeen, eikä aukea. Kannattaa varata kateruuveja, et saa takas nippuun.

 

Aika ylös kannattaa nostaa, et näkee edes jotain.

Link to comment
Share on other sites

20cm tunkkasin ylemmäs niin mahtui katselemaan. Vilkkua ei olisi tarvinnut irroittaa, vain polttimo kantoineen, mutta tulipahan harjoiteltua. Kaikkiin ruuveihin vedin WD40 kun laitoin takaisin. Vihoviimeiset virtarosvot!🤬Pitäisi lailla kieltää! Vilkku alkoi toimimaan kun käpälöin, mutta katkoin rosvotusta kohdasta, surrasin kaikki yhteen ja tinaa lisäksi ja eristys. Kaiutinkaapelia oli käytetty virityksessä.... Nyt on CCCP -malliset kaapelit USA-autossa 🙃 kun olen wanhasta neukkuharrastepelistä sosialisoinut johtosarjan ja toimii! Jossain vaiheessa uusitava vänkärinkin puoli kunhan kelit paranee, tämä oli pakko kun otteessa on katsurin merkintä toimimattomasta vilkusta... 🤯

 

Samalla poistin sumarikotelohin tuunatut valkoiset 'äärivalot' jotka ilmeisesti oli tarkoitetut parkeiksi, mutta piuhat katkottu ja parkit porattu umpiohin. Pistän tuonne ledit päiväajovaloiksi kunhan kerkiän...

Link to comment
Share on other sites

20 tuntia sitten, cerveza kirjoitti:

20cm tunkkasin ylemmäs niin mahtui katselemaan. Vilkkua ei olisi tarvinnut irroittaa, vain polttimo kantoineen, mutta tulipahan harjoiteltua. Kaikkiin ruuveihin vedin WD40 kun laitoin takaisin. Vihoviimeiset virtarosvot!🤬Pitäisi lailla kieltää! Vilkku alkoi toimimaan kun käpälöin, mutta katkoin rosvotusta kohdasta, surrasin kaikki yhteen ja tinaa lisäksi ja eristys. Kaiutinkaapelia oli käytetty virityksessä.... Nyt on CCCP -malliset kaapelit USA-autossa 🙃 kun olen wanhasta neukkuharrastepelistä sosialisoinut johtosarjan ja toimii! Jossain vaiheessa uusitava vänkärinkin puoli kunhan kelit paranee, tämä oli pakko kun otteessa on katsurin merkintä toimimattomasta vilkusta... 🤯

 

Samalla poistin sumarikotelohin tuunatut valkoiset 'äärivalot' jotka ilmeisesti oli tarkoitetut parkeiksi, mutta piuhat katkottu ja parkit porattu umpiohin. Pistän tuonne ledit päiväajovaloiksi kunhan kerkiän...

vaihdat sen kulmavalon kirkaslasiseen versioon ni parkki toimii siin kulmassa alkuperäsellä lasikantapolttimolla ja vilkku joko keltasella valolla tai väriä vaihtavalla led polttimolla jollon sihen saa päivävalon vilkun kans samaan ku on tehokas polttimo, vielä ku jaksaa koplaa sen päivävalon sammumaan kun ajovalo syttyy ni katsuri on tyytyväinen😎

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...