Jump to content

Lämmittimen kenno

Partsirat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisi lämppärin kennon vaihto edessä, -91 Firebird TransAm GTA. Tilasin Rockautosta kuvanmukaisen, "alkuperäislaatuisen" kennon, osanumero UAC HT399083C. Hieman epäilyttää nuo tulipellin läpi tulevat putket, jotka on vain puristettu itse kennoon kiinni ja tiiviste välissä, ilmeisesti asennusta helpottamassa kun pyörivät käsin suhteellisen vaivatta. Onko kokemuksia näistä alumiinisista tarvikekennoista joissa tuo liitos, aika potentiaalinen vuotopaikka tulevaisuudessa?

IMG_20220518_201044.jpg

Kirjoitettu

Liitoksesta en olisi huolissaan,kennon bolt-on sopivuudesta kylläkin...

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Partsirat kirjoitti:

Olisi lämppärin kennon vaihto edessä, -91 Firebird TransAm GTA. Tilasin Rockautosta kuvanmukaisen, "alkuperäislaatuisen" kennon, osanumero UAC HT399083C. Hieman epäilyttää nuo tulipellin läpi tulevat putket, jotka on vain puristettu itse kennoon kiinni ja tiiviste välissä, ilmeisesti asennusta helpottamassa kun pyörivät käsin suhteellisen vaivatta. Onko kokemuksia näistä alumiinisista tarvikekennoista joissa tuo liitos, aika potentiaalinen vuotopaikka tulevaisuudessa?

IMG_20220518_201044.jpg

Itse lähden hakemaan  AmericanServicestä omaa ponua oli kennon vaihdossa eka kenno oli väärä mutta  toinen malli sopi😃Onnex löytyi ihan Suomesta SWT:stä vaihto onnistui helposti eikä ollut pahahintainen 84e

• Tykkää 1

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...