Ponu Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 onkos jollain tollasesta vempeleestä kokemuksia?kattelin vaan noita kaasutinexpertin sivuja ja tollainen tuli vastaan pitäis pitää akkujännitteen tasaisena kiihdytyksissä ym..onko turha vempele vai oikeasti jotain hyötyä??
Teac Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 Yleensä laitteissa ja erityisesti laitteissa jotka on tarkoitettu toimimaan autoissa, on oma sisäinen jänniteregulointi, joka huolehtii laitteen tarvittaman jännitteen tasaamisesta. Eikä se laturin antama jännite nyt kovin paljon kiihdytyksessäkään muutu jos vain laturin jännitesäädin on ehjä.
Ponu Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2006 eli ei kannata tuhlata rahojaan tollaseen
Guest pile Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 esim. haltech:ssa on juurikin jännitteen mutoksista korjaukset ruiskuajoille ym. toiminnoille
Pontiac-Pete Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2006 Ja vakioboksissa myös.
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 kaasutinexpertillä on kyllä hienoja laitteita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään