Jump to content

LS-koneen sytkä virittelyn jälkeen

Recommended Posts

Posted

Onko tarjolla hyvää osviittaa mihin suuntaan ja kuinka paljon voisi WOT sytkää koittaa säätää kun LS1-koneessa on:

-Nokka 222/224, 112

-Peltisarjat

-Kannet siivottu, vakiopuristukset

-Sytkäkartat kotoisin '02 5,3 Tahoesta

-Tankissa E85, vakio flexfuel-säädöillä ja anturi putkessa.

-Viimeksi mitattu huipputeho 6230rpm ja -vääntö 5350rpm.

Kun ei nuo mun penkkikäynnit oikein ole sujunut ja tiellä säätäminen lähes mahdotonta...

LS1 ei käsittääkseni ihan mahdottomia ennakoita kaipaa mutta voisi veikata, että muutama lisäheppa voisi vielä löytyä...

Lisäksi en sytkän säädöstä juuri mitään ymmärrä🙄 Vielä kun boxisssa on useampi "multiplier" seoksien yms. mukaan.

Meni viimeisin vartilla käynti järjestäjän osalta vähän reisille, muuten olisi voinut loppunopeuden perusteella vähän kokeilla.

Näyttökuva 2022-6-6 kello 0.03.27.png

Näyttökuva 2022-6-6 kello 0.05.17.png

• 1 year later...
Posted

Jos sulla on HP-tuners niin asia on helppo. Aja lyhyt pätkä kärryllä ja talleta tieto HP-tuneriin sekä lähetä se emailina jenkkeihin Frostille. Saat paluupostissa päivitetyn kartan jonka ajat sisään. Voit toistaa saman 2-3 kertaa ja homma hoidettu. Maksaa nyt 175taalaa.

Käytin Frostia muutaman kerran ja tulos oli hyvä ET. Pääsin pienellä päänsäryllä koko jutusta sen sijaan että olisin itse alkanut opiskella ja ottanut ison päänsäryn.

Mulla ei ole enää hänen osoitetta mut netistä se löytyi. https://www.tunedbyfrost.com/products_m07.htm

Näköjään nykyään HPTuners, Tunercat, or EFI Live onnistuu tiedon keruussa.

Posted

Mulla ei ole kovin vahva luottamus "etäsäätöihin" vaikka toki kokemuspohjalta aika lähelle voi päästäkin.

Voishan tuota tieten kysyä...

WOT alueen sain viikonloppuna säädettyä vartilla mutta pintakaasualueet on hankalia säätää ajamalla.

Muuten toimii hyvin mutta aina on varaa parantaa...