trans am coupe Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 -86 kaasari malli 5l koneella kaikkia olen kokeillut paitsi tulppia en ole katsonut voisko ne talven aikana mennä siihen kuntoon ettei sytytä. bensaa on laitettu suoraa kaasariin ja yrittää lähtä muttei silti lähe käyntiin..auto on seissyt talven kylmässä tallissa käytetty viimeksi lokakuun lopulla
Mikko Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Vaikuttais että vika on sytkäpuolella. Yritä nyt ensin vaihtaa tulpat jos ne on kovin vanhat. Ei luulisi olevan iso vika jos on syksyllä toiminut. Ootkos muuten milloin viimeksi vaihtanut bensansuodattimen? Kannattaa tarkistaa myös että kaasarille tulee varmasti kunnolla bensaa ettei pumppu ole hajonnut. Mitenkäs kun kaasariin kaataa suoraan bensaa, lähteekö käyntiin ja sammuu heti vai lupaileeko pelkästään?
PKoo Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kaasu pohjaan ja pitkä starttaus!
JUX Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Mulla oli vajaan vuoden vanhat tulpat, käyttelin talvellakin ja sitten yhtäkkiä oli 4 tulppaa kerralla pimeenä? Vaihdoin uudet ja avot
Hietala81 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Mulla meni ex-kutosesta kaikki kuusi tulppaa samana päivänä.
PKoo Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Mulla meni ex-kutosesta kaikki kuusi tulppaa samana päivänä. :o
maka Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 se on nyt saanu liikaa bensua se kone,kastellut tulpat ei iske kipinää .en usko et särkeny mitään talvella.kyllä lähtee ku aikansa jauhattaa,voinu öljyäkin valua palotilaan pikkasen talven aikana.
Senior Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kuten PKoo tuossa aiemmin mainitsi : kaasu pohjaan ( on tulpankuivatusasento) ja starttia vaan.
Guest pile Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 ja koo kaupasta pussillinen irtokipinöitä jotka kaarat kaasariin niin kyllä se siitä hörähtää.
trans am coupe Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 joo lähti niinku palmun alta ku vaihtoi uudet tulpat
HFB Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 huomenna hangataan oma käyntiin, toivottavasti onkelmitta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään