selli Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 33 minuuttia sitten, pate kirjoitti: mää makson suoraan pankkiin kun mulla ei toiminu tuo memböökki. kai tuo jäsen status joskus korjaantuu.😄 Tsekattu. Millä tapaa tuo memöökin maksu ei toiminut? Voin kysyä palveluntarjoajalta jos on ollut häikkää.
selli Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Pienenä yhteenvetona vielä tuon systeemin toiminta. Kerho määrittelee milloinka lasku lähtee (automatic) Maksut menevät membookin tilille josta ne tilitetään kerholle kerran viikossa. Siitä tulee tilityskooste. Jäsenyys aktivoituu/deaktivoituu täysin maksujen mukaisesti. Minä seuraan rekkaria ja sitä mukaan muokkailen foorumilla. Tarkoituksella teen pitkällä viiveellä asioita koska unohduksia saattaa tulla,eikä tässä nyt niin verenmakusuussa väännetä Vaikka onkin siitä rassaamisesta tai Summitin kuvaston pläräämisestä pois hah hah. Membook myös hävittää jäsentiedot 3kk tulee täyteen deaktivoinnista. Eli siitäkään ei tarvitse huolehtia, että jää jäsenien tietoja roikkumaan. Vanhassa taisi olla tuhannenkunta riviä jota sitten setvimää. Se mitä Blackz viittasi työläyteen ,niin kyllähän se sitä todellakin ennen oli. Piti tililtä käydä kyttäilee rahavirtaa,vertailla Excelissä nimimerkkejä,sähköposteja,puhnumeroit ja ihan oikeita nimiä. Jos vielä vanhanliiton menolla mentäisiin, en varmasti itsekkään tätä tekisi. Eletään kuitenkin jo aikaa jolloin kaikkea ei tarvitse tehdä itse,hip hei! Sen verran kun olisi vielä nää sovellukset yhteensopivia, että integroituisi foorumiin, niin kyllä se olisi hunajata. Meidän tasoisella kerholla siihen integrointiin tosin tuskin olisi tarvetta tai järkevää laittaa rahaa. Edelleen, jos huomaatte että statukset ovat väärin tai haluatte muuten vain tarkistuttaa esim säpön oikeellisuudet ,niin infoa vain. Yritän pitää rekkarin ja foorumin ajantasalla.
Recommended Posts