-vellu Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Tilaan tänään maanantaina 17.4. klo 22.00 SUMMITilta muutaman pienen ja kevyen osan. Jos joku tarvitsee jotain pientä ja nopeaa niin voi laittaa mulle YV:tä. Tavarat voi noutaa tilauksen saavuttua Vantaalta, Hiekkaharjusta tai voin laittaa postiennakolla määränpäähän. Tulee nopealla ja ilmeisen kalliilla rahdilla, joten vain pikkuosat on viisasta tilata.
-vellu Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Ok, pikku tilaus lähti. Air Freight To Airport 3-7 days. Ilmoittelen tilaajille kun tavarat on maisemissa.
Nupa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Lainataan vanhaa aihetta... Eli onko joku tilaamassa tuolta mitään? Pitäs ite tilata "pientä ja kevyttä" ja nimenomaan vielä tällä viikolla, toimitustapa olis "asap" eikö missään tunkissa eikun kontissa. -e- poistelin tuosta välistä vanhat jutut...
-vellu Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Lainataan vanhaa aihetta... Eli onko joku tilaamassa tuolta mitään? Pitäs ite tilata "pientä ja kevyttä" ja nimenomaan vielä tällä viikolla, toimitustapa olis "asap" eikö missään tunkissa eikun kontissa. -e- poistelin tuosta välistä vanhat jutut... Kyllä olis. Tilaatko jos laitan numerot?
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Lainataan vanhaa aihetta... Eli onko joku tilaamassa tuolta mitään? Pitäs ite tilata "pientä ja kevyttä" ja nimenomaan vielä tällä viikolla, toimitustapa olis "asap" eikö missään tunkissa eikun kontissa. -e- poistelin tuosta välistä vanhat jutut... Olis joo tavaralle tarvetta, sait yv
Nupa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 -vellu lupas hoitaa tilauksen, sinne läksi mun lista + tuo cuuleri seniorille
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Tulin järkiini. taidan sittekki modifioida olemassa olevia osia sopiviksi
-vellu Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Nyt viisi mukana tilauksessa, yksi mahtuu vielä. Tilaus lähtee klo 22.00 Siis pikkutavaraa, kuten, antureita, tulppia, sytytysjohtoja...
-vellu Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2008 No niin - tilaus lähti Harvinaista, että kerrankin näytti tilauksen jälkeen kaikille osille (14 artikkelia): Ready to Ship on 08/26/08
-vellu Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Shipped Kyllä taas kesti tuolla päässä tuo prosessointi
Nova Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Osat saapuneet Mä tilasin joskus 14 päivä ja nyt tuli. Otin sen 3-7 päivää rahdin....
Nupa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Osat saapuneet siis yritän saapua välismiittiin...
-vellu Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Mä tilasin joskus 14 päivä ja nyt tuli. Otin sen 3-7 päivää rahdin.... Mua on nyt suosinut nämä nopeat kuljetukset FedEx tuli viimeksi kolmessa päivässä (viikonlopun yli) ja tämähän tuli neljäntenä päivänä ja myös viikonlopun yli Säkää
Chevy Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Mua on nyt suosinut nämä nopeat kuljetukset btw. tilaatko "firmana"
-vellu Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 btw. tilaatko "firmana" Noup. Ihan yksityisenä nämä tulee
Soppa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Mulle tuli kans kolme kollia fedexin economynä 2-3päivässä, tiistaina oli shipped ja torstaina oli jo tullin lappu postissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään