-vellu Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Täällähän on oikein markkinameininki Pitäsköhän ottaa itelle koko S
Nupa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 **update2** Joo, katotaan saadaanko taas 10 kasaan. Ilmoittakaa koko. Tähän mennessä: Mörkö - XL porkkana - L jaskas - XXL GMC63 - XXXL repa - L & M chonder - M timppa66 - XL carita - S vellu - S Ville... - M z 28 jari - XL Kimi - XXXL tässähän olis jo se 10 elikkäs soittelen alkuviikosta mestoille, katotaan aikataulua jne... Lisääkin saa tähän halukkuutta ilmoitella, näitä tuskin varastoon montaa otetaan.
timppa66 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Täällähän on oikein markkinameininki perjantai, hyvä päivä tehdä kauppaa kun kaikki on enemmän tai vähemmän tsupissa
TexFinn Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Toi rotsi on kylla rokrok! On siina ollut aremiikanpelleilla ihmettelemista kun olen valilla moista pitanyt paalla kylmalla kelilla.
rstuning Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Jos oikein muistan niin havittelin itte L-kokoa ja sellainen jollain S.joen miittiin ilmeistyikin, jonka antaessa totesikin M-kokoiseksi, mutta se sopi kuitenkin... Eli varovainen veikkaus että edellisen erän koot oli "reiluja" M oli siis L. Ajattelin vaan että ne XXXL kokoset voi olla jo sumo kokoa Edit: Niin ja katoin just että mun Reebokin huppari on L ja IcePeakin toppatakki 54 kokoa, noin niinku vertailuksi. Pilotista en löytäny kokolappua???
-vellu Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Jenkkitoleranssit - eli sinnepäin
gmc63 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Jos oikein muistan niin havittelin itte L-kokoa ja sellainen jollain S.joen miittiin ilmeistyikin, jonka antaessa totesikin M-kokoiseksi, mutta se sopi kuitenkin... Eli varovainen veikkaus että edellisen erän koot oli "reiluja" M oli siis L. Ajattelin vaan että ne XXXL kokoset voi olla jo sumo kokoa Edit: Niin ja katoin just että mun Reebokin huppari on L ja IcePeakin toppatakki 54 kokoa, noin niinku vertailuksi. Pilotista en löytäny kokolappua??? Itellä taas just toisinpäin XXL vastasi XL kokoa :'( ja ton toisen kerhon pilotti joka on samasta firmasta nii koko oli oikea
z 28 jari Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Mulle yksi palttoo.Olisko koko XL passeli??Mites ne brodeeraukset,onko mahdollisuutta valita väriä?
Kimi Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Minullekin yksi XXXL, jos sellaisia saadaan. Samaa mieltä GMC63:n kanssa siitä että vanha XXL on suurin piirtein XL kokoa.
letkume Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Minullekin yksi XXXL, jos sellaisia saadaan. Samaa mieltä GMC63:n kanssa siitä että vanha XXL on suurin piirtein XL kokoa. Onko nuo XXXL:kin sitten ihan napapaitoja? Nimim. 130+ kg ja 195cm
Kimi Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Onko nuo XXXL:kin sitten ihan napapaitoja? Nimim. 130+ kg ja 195cm Hihapituus ja ympärys on XXL:ssä ok minulle (110+kg ja 196 cm) mutta se on napapaita... saisi olla jopa 10cm lisää pituutta.
rokzetä Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 eihän tollasille papusaloille vyötärötakkia löydykään. ..prodeeratkaa mantteli.
Chonder Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Ei varmaan haittaa jos on vähän iso, näytän itekki sit vähän isommalta
z 28 jari Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Eilen kyselin kerholaiselta mittoja XL koon takkiin.Hiha resorista olkapäähän=66cm,hihasta kainalonalta helmaan 33cm
letkume Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 eihän tollasille papusaloille vyötärötakkia löydykään. ..prodeeratkaa mantteli. Kerhomanttelia vois harkita Hihapituus ja ympärys on XXL:ssä ok minulle (110+kg ja 196 cm) mutta se on napapaita... saisi olla jopa 10cm lisää pituutta. Lasten kokoja perkele
TomiV Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Tarvis ennen koittaa ku ei uskalla sokkona tilata.. Pituutta ei oo 178cm mut mahaa on
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään