Jump to content

Uusi kerhotuote: pilottitakki brodella

Recommended Posts

Kirjoitettu

Täällähän on oikein markkinameininki ;D

Pitäsköhän ottaa itelle koko S :W

• Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nupa

24

• ossi

8

• maka

7

• Moona

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

**update2**   ::)

Joo, katotaan saadaanko taas 10 kasaan. Ilmoittakaa koko.

Tähän mennessä:

Mörkö - XL

porkkana - L

jaskas - XXL

GMC63 - XXXL

repa - L & M

chonder - M

timppa66 - XL

carita - S

vellu - S

Ville... - M

z 28 jari - XL

Kimi - XXXL

tässähän olis jo se 10 elikkäs soittelen alkuviikosta mestoille, katotaan aikataulua jne...  m/

Lisääkin saa tähän halukkuutta ilmoitella, näitä tuskin varastoon montaa otetaan.

Kirjoitettu

Täällähän on oikein markkinameininki ;D

perjantai, hyvä päivä tehdä kauppaa kun kaikki on enemmän tai vähemmän tsupissa :W

Kirjoitettu

Toi rotsi on kylla rokrok!  \m/

On siina ollut aremiikanpelleilla ihmettelemista kun olen valilla moista pitanyt paalla kylmalla kelilla.  ;D

Kirjoitettu

Jos oikein muistan niin havittelin itte L-kokoa ja sellainen jollain S.joen miittiin ilmeistyikin, jonka antaessa totesikin M-kokoiseksi, mutta se sopi kuitenkin...

Eli varovainen veikkaus että edellisen erän koot oli "reiluja" M oli siis L. Ajattelin vaan että ne XXXL kokoset voi olla jo sumo kokoa :W

Edit: Niin ja katoin just että mun Reebokin huppari on L ja IcePeakin toppatakki 54 kokoa, noin niinku vertailuksi. Pilotista en löytäny kokolappua???

Kirjoitettu

Jos oikein muistan niin havittelin itte L-kokoa ja sellainen jollain S.joen miittiin ilmeistyikin, jonka antaessa totesikin M-kokoiseksi, mutta se sopi kuitenkin...

Eli varovainen veikkaus että edellisen erän koot oli "reiluja" M oli siis L. Ajattelin vaan että ne XXXL kokoset voi olla jo sumo kokoa :W

Edit: Niin ja katoin just että mun Reebokin huppari on L ja IcePeakin toppatakki 54 kokoa, noin niinku vertailuksi. Pilotista en löytäny kokolappua???

Itellä taas just toisinpäin XXL vastasi XL kokoa :'( ja ton toisen kerhon pilotti joka on samasta firmasta nii koko oli oikea :)
Kirjoitettu

Mulle yksi palttoo.Olisko koko XL passeli??Mites ne brodeeraukset,onko mahdollisuutta valita väriä?

Kirjoitettu

Minullekin yksi XXXL, jos sellaisia saadaan.

Samaa mieltä GMC63:n kanssa siitä että vanha XXL on suurin piirtein XL kokoa.

Kirjoitettu

Minullekin yksi XXXL, jos sellaisia saadaan.

Samaa mieltä GMC63:n kanssa siitä että vanha XXL on suurin piirtein XL kokoa.

Onko nuo XXXL:kin sitten ihan napapaitoja?

Nimim. 130+ kg ja 195cm

Kirjoitettu

Onko nuo XXXL:kin sitten ihan napapaitoja?

Nimim. 130+ kg ja 195cm

Hihapituus ja ympärys on XXL:ssä ok minulle (110+kg ja 196 cm) mutta se on napapaita... saisi olla jopa 10cm lisää pituutta.

Kirjoitettu

eihän tollasille papusaloille vyötärötakkia löydykään. :D ..prodeeratkaa mantteli. ;D

Kirjoitettu

Ei varmaan haittaa jos on vähän iso, näytän itekki sit vähän isommalta  ;D

Kirjoitettu

Eilen kyselin kerholaiselta mittoja XL koon takkiin.Hiha resorista olkapäähän=66cm,hihasta kainalonalta helmaan 33cm

Kirjoitettu

eihän tollasille papusaloille vyötärötakkia löydykään. :D ..prodeeratkaa mantteli. ;D

Kerhomanttelia vois harkita  \m/

Hihapituus ja ympärys on XXL:ssä ok minulle (110+kg ja 196 cm) mutta se on napapaita... saisi olla jopa 10cm lisää pituutta.

Lasten kokoja perkele  m-

Kirjoitettu

Tarvis ennen koittaa ku ei uskalla sokkona tilata.. Pituutta ei oo 178cm mut mahaa on  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...