Jump to content

Outo MAF rele


mtl

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ajatuksena oli uusia MAF power-rele, sekä burn-rele. (Heittelee ajoittain vikakoodi 34:sta)

 

Power-releen kanssa ei ongelmia, mutta burn-rele on omassa kiesissä aika erikoisen näköinen.

 

ESC-kalikan niskassa rojottava rele (oletettavasti burn-off) on litteämpi/leveämpi kuin power rele, ja kantakin on aivan erilainen.

 

Mötikässä ei ole minkäänlaisia merkintöjä, toisin kuin powerissa joka näyttäis olevan orkkis #14089936

 

Kuvaa tästä ihmeestä ei juuri nyt ole käsillä, yritän postata myöhemmin jos tarvis.

 

 

Tämän kuvan mukaan olen suunnistanut:

http://www.gmtips.com/3rd-degree/dox/tips/specs/photo-id/relays/relays.jpg

 

 

Pirssi on '88 IROC 305TPI manuaali, jos se nyt jokinlainen erikoistapaus sattuisi olemaan...

 

 

Onko kellään tullut vastaavaa eteen?

 

Kiitokset kaikista neuvoista!

MTL

Kirjoitettu

Maffin releet on keskenään samanlaisia, bensapumpun rele on se erinäkönen, littanampi. Näin ainaki '88 5.7tpi:ssä.

Kirjoitettu

No niinpä tietysti... :-[

 

Joku on ilm. hämmentänyt kalikoiden paikat eri järjestykseen.

Ei olis pitäny lukea tuota kuvaa kuin mielipuolen-käsikirjaa.. Vaan käyttää vähän omaa päänkorviketta. :D

 

 

Kiitos vinkistä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...