gmc63 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Oheinen juttu tapahtui eilen kun ajelin illalla ja ajattelin että laitan vähän lämpöä kabiiniin mutta eihän se piru suostunut puhaltamaan lämmintä vaan haaleaa ja lopulta kylmää lisäsin DEXCOOLIA oli vähän hävinnyt mutta ei auttanut toi9minnot kyllä toimii ac ja suunnat voiko säätörulla hajota?
Chevy Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 yleensä murtuu ilmansekoittaja läpästä muovinen "akselinpää"
gmc63 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Minkäslainen on vaihtaa ja löytyykö liikkeistä vai onko tilaustavaraa?
Chevy Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 jos ei halua irroittaa koko kojelautaa tekee kolon kylkeen ja vaihdtaa sitä kautta läppiä saa alkuper.osana
gmc63 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Mä en osaa tai uskalla tilata voisiko joku tilata tuon mulle korvausta vastaan?
Chevy Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 kannattaa ensin kattoo onko se läpän akseli oikeesti hajonnut tuossa on myös askelmoottori ja sen liittimet tässä video
gmc63 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 44 minuuttia sitten, Chevy kirjoitti: kannattaa ensin kattoo onko se läpän akseli oikeesti hajonnut tuossa on myös askelmoottori ja sen liittimet tässä video Järjetön homma ei mulla eikä kevereilla oo tuommoisia laitteta no saa jäädä tulevaisuuteen auto seisomaan ponun kanssa talliinnjtalveksija blazerilla talvi. Kesällä taas camarolla kun ei tarvi lämppäriä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään