Jump to content

-75 Trans Am ikkunan tiivistelistat

Vierailija

Recommended Posts

Vierailija

Auttakaas nyt miestä mäessä. Mun Transun oveen ei istu sitten millään toi ikkunalista minkä oon tilannut joskus Rockautosta.

On väärä pyöristys oven kaariprofiiliin, oven ulkopintaan tulee vain n. 3mm listaa päälle eikä muutenkaan istu edes oven tiivisteisiin.

Muistaakseni noi mun on FAIRCHILD KG2095 Pitäiskö kuitenkin olla esim. FAIRCHILD KG2097?

Onko kellään käsitystä jostain  hyväksi havaitusta listasta oli sitten kromilistalla tai vaikka ihan musta.

smokeybandit

Toi KG2095 on Summit Racingin mukaan "with Round Chrome Bead".

Ja toi KG2097 on "without bead".

Onks sun kiesis kromi lista ikkunas?

Toki kantsii tarkistaa että onko varmasti mikä se oikea tiiviste/lista, Summit näytti kans että jos kori malli on coupe tai U/K? niin 70-74 pitäis käydä, mut esim. Formula jos on niin käy useampii vuosi malleihin kuin 70-74. Olettaisin että oven malli on 2 gen koreissa kaikissa sama mutta en tiedä kun kokemusta vain 3 gen kieseistä. 

Jos ei ite varma oo että mikä tiiviste, niin vaikka Hawks motorsportiin vaan viestiä tai Summit racingiin, kyl siellä porukka tietää ja täällä toki kans, kunhan joku minua viisaampi ehtii vastata sun kysymykseen. 🤙