z 28 jari Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.
gmc63 Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 8 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä. Mulla oli HAWKSIN jarrupalat eikä pahemmin pölynneet.Nupa varmaan muistaa minkälaiset palat niit oli erillaisia mutta oli hyvät🤠
Fenix Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Ebc pun/kelt. jarrupalat kannattaa ainakin jättää väliin mikäli pölyttömät haluaa. Big brake upgraden C5 levyt mulla taitaa olla Powerstop. Niistä en keksi moitittavaa. Enkä myöskään Ebc levyistä.
z 28 jari Posted September 23, 2023 Author Posted September 23, 2023 Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?
F350 Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 15 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia? Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat
z 28 jari Posted September 24, 2023 Author Posted September 24, 2023 8 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.
F350 Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 2 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana. Race.fi, voi suositella sitäkin
z 28 jari Posted September 24, 2023 Author Posted September 24, 2023 4 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Race.fi, voi suositella sitäkin Pitää kysästä sieltä.
z 28 jari Posted September 26, 2023 Author Posted September 26, 2023 Latvianpojalla näytti olevan etu/takapalat 196€,mutta se oli vaan mainos,ei niillä ollutkaan ja peruin tilauksen.Soittelin sitten tonne race:een ja lupasivat selvittää miten on saatavuus.
z 28 jari Posted October 10, 2023 Author Posted October 10, 2023 Takapalat tilasin englannista,etupalat race.fi ja etulevyt uspartsilta.Jos samat etulevyt olis tilannut rokkiautosta,olis pelkkä rahti ollut enemmän mitä levyt+asennusssarja tuli maksamaan uspartsin tiskillä.Takapalojen (EBC DP21146)saatavuus oli heikompi,mutt löytyi sentään. 2
Recommended Posts