Jump to content

LS1 etujarrut suosituksia levyille ja paloille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.

Mulla oli HAWKSIN jarrupalat eikä pahemmin pölynneet.Nupa varmaan muistaa minkälaiset palat niit oli erillaisia mutta oli hyvät🤠

Kirjoitettu

Ebc pun/kelt. jarrupalat kannattaa ainakin jättää väliin mikäli pölyttömät haluaa. 

Big brake upgraden C5 levyt mulla taitaa olla Powerstop. 

Niistä en keksi moitittavaa. 

Enkä myöskään Ebc levyistä. 

Kirjoitettu

Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?

Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat

Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.

Race.fi, voi suositella sitäkin

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Race.fi, voi suositella sitäkin

Pitää kysästä sieltä.

Kirjoitettu

Latvianpojalla näytti olevan etu/takapalat 196€,mutta se oli vaan mainos,ei niillä ollutkaan ja peruin tilauksen.Soittelin sitten tonne race:een ja lupasivat selvittää miten on saatavuus.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Takapalat tilasin englannista,etupalat race.fi ja etulevyt uspartsilta.Jos samat etulevyt olis tilannut rokkiautosta,olis pelkkä rahti ollut enemmän mitä levyt+asennusssarja tuli maksamaan uspartsin tiskillä.Takapalojen (EBC DP21146)saatavuus oli heikompi,mutt löytyi sentään.

• Tykkää 2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...