Jump to content

LS1 etujarrut suosituksia levyille ja paloille

Recommended Posts

Posted

Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.

Posted
8 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.

Mulla oli HAWKSIN jarrupalat eikä pahemmin pölynneet.Nupa varmaan muistaa minkälaiset palat niit oli erillaisia mutta oli hyvät🤠

Posted

Ebc pun/kelt. jarrupalat kannattaa ainakin jättää väliin mikäli pölyttömät haluaa. 

Big brake upgraden C5 levyt mulla taitaa olla Powerstop. 

Niistä en keksi moitittavaa. 

Enkä myöskään Ebc levyistä. 

Posted

Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?

Posted
15 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?

Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat

Posted
8 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat

Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.

Posted
2 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.

Race.fi, voi suositella sitäkin

Posted
4 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Race.fi, voi suositella sitäkin

Pitää kysästä sieltä.

Posted

Latvianpojalla näytti olevan etu/takapalat 196€,mutta se oli vaan mainos,ei niillä ollutkaan ja peruin tilauksen.Soittelin sitten tonne race:een ja lupasivat selvittää miten on saatavuus.

• 2 weeks later...
Posted

Takapalat tilasin englannista,etupalat race.fi ja etulevyt uspartsilta.Jos samat etulevyt olis tilannut rokkiautosta,olis pelkkä rahti ollut enemmän mitä levyt+asennusssarja tuli maksamaan uspartsin tiskillä.Takapalojen (EBC DP21146)saatavuus oli heikompi,mutt löytyi sentään.

• Like 2