z 28 jari Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä.
gmc63 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 8 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Noi nykyiset levyt/palat alkaa olemaan uusimisen tarpeessa,ja hakusessa levyt joissa ei olisi valmiiksi heittoa,ei tarvitse olla uria/reikiä.Paloiksi sellaiset mitkä pitävät hyvin normikäytössä ja eivät pölyä. Mulla oli HAWKSIN jarrupalat eikä pahemmin pölynneet.Nupa varmaan muistaa minkälaiset palat niit oli erillaisia mutta oli hyvät🤠
Fenix Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2023 Ebc pun/kelt. jarrupalat kannattaa ainakin jättää väliin mikäli pölyttömät haluaa. Big brake upgraden C5 levyt mulla taitaa olla Powerstop. Niistä en keksi moitittavaa. Enkä myöskään Ebc levyistä.
z 28 jari Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2023 Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia?
F350 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2023 15 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Mites EBC:n vihreät palat,onko kekemuksia? Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat
z 28 jari Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 8 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Mulla on ympäriinsä, parhaat tähän saakka ja suosittelen, puree ihan eri tavalla kuin mitkään yleispalat Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana.
F350 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 2 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Hyvä tietää,pitää laittaa etu/takapalat tilaukseen talven aikana. Race.fi, voi suositella sitäkin
z 28 jari Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2023 4 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Race.fi, voi suositella sitäkin Pitää kysästä sieltä.
z 28 jari Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2023 Latvianpojalla näytti olevan etu/takapalat 196€,mutta se oli vaan mainos,ei niillä ollutkaan ja peruin tilauksen.Soittelin sitten tonne race:een ja lupasivat selvittää miten on saatavuus.
z 28 jari Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2023 Takapalat tilasin englannista,etupalat race.fi ja etulevyt uspartsilta.Jos samat etulevyt olis tilannut rokkiautosta,olis pelkkä rahti ollut enemmän mitä levyt+asennusssarja tuli maksamaan uspartsin tiskillä.Takapalojen (EBC DP21146)saatavuus oli heikompi,mutt löytyi sentään. 2
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään