KKOSKINEN Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2006 Voisko joku joka on laatinut 3" putken 3Geniin esim. motonetin irto-osista laatia listan tarvittavista palikoista? nimim. laiska
camu87 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Totta turiset.
JR Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa Mites nopeesti toi Martelius toimittaa noita osia? Mun pitäis kans sieltä pari kulmaa vielä tilata ennenkuin päästään tekeen putkityöt.
camu87 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 tilasin keskiviikkona 26.4 ja perillä pitäs olla vapun jälkeen tiistaina...kuulemma...
TA 90 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Mä tein motonetin tavarasta. Yhden suoran kangen ostin, akselin ylityksen, 90 asteisen mutkan, ison vaimentimen ja laipat leikkasin ite kun en halunnu tehdä klemmariliitoksia. Akselin ylitystä joutu modaan rankasti ja käyttään palan tota 90 kurvia että sai nätisti istuun. Mutta eipä oo kallis pakoputki!!
rokzetä Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa pitääks tää kutinsa .3" väliputki 120e marteliukselta? orkkis 2.75" 219e samassa puljussa
KKOSKINEN Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2007 Ilman kiinnityslaippaa pitäisi saada vielä halvemmalla. Siis jos alkuperäinen katti ei enää ole mukana.
CamRaato94 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa Tekeekö Martelius ihan 3" mittaputkia myös 4geniin?
KKOSKINEN Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Ainakin nuo mitä minä kyselin tuli muualta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään