Jump to content

Mikä koodi?

kati

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikä vikana ku testeri ilmottaa P 1641 ja P1642 vikakoodilistassa ei ole tollasia koodeja?-96 camaro kyseessä,vai eikö toi geniscan gs300 toimi??

• 1 month later...
Kirjoitettu

12    Diagnostic mode

mitä tää 12 koodi tarkottaa ??

auto ol -86 tpi camaro

Kirjoitettu

nii juu mut kun se check engine palaa aina välillä ? eikös sen pitäs jäädä muistiin sinne ecml ?

Kirjoitettu

Pitäisihän tuon. Veikkaan EGR-häiriötä. Itsellä oli aikoinaan GTA, SES syttyili silloin tällöin vaan muistiin ei jäänyt koodia.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

radalta jäi muistoksi pari vikakoodia: 26 ccp elektrical fault (odm) ja 27 egr elektrical fault (odm) mistä näissä on kyse? flektit pyörii jatkuvasti ja pysähtyy hetkeksi ku koitan kuitata vikakoodit mut nämä ei kuittaannu. oikean puolen lamda hajos samassa ratakokeilussa jos sillä on näihin väliä

Kirjoitettu

alipaineletkut näyttäs olevan kunnossa ja kun koodit kuittaa ja käynnistää moottorin kaikki on hetken kunnossa ja ku koodit ilmaantuu lähtee flektit pyörimään molemmat ja välittämättä moottorin lämmöistä ikäänku pakkoohjattuna vaikka ottaa anturien johdot irti, liittyykö nää toisiinsa vai onko mulla enemmänki sähkövikaa :(

Kirjoitettu

Onhan noiden sulake ehjä? Mulla tuli samat koodit kun oli ilmapumpun sulake rikki muistaakseni ja tietysti silloin oli jotain muuta myös. ;D

Kirjoitettu

Onhan noiden sulake ehjä? Mulla tuli samat koodit kun oli ilmapumpun sulake rikki muistaakseni ja tietysti silloin oli jotain muuta myös. ;D

sulakkeet ehjät paitsi flektit joiden sulake palaa heti ku laittaa virrat päälle eikä auta vaikka ottais kaikki kolme relettä irti, sulakkeelta pitäs mennä joka releelle kelan päähän virta ja ecm:ltä tulla maa ohjaus kelan toiseen päähän.

Kirjoitettu

noniin homma selvis oikean puolen lamdan lämmitys johto ja maajohto sulanu nippuun ja lämmityksen syöttö tulee flektin sulakkeelta niinku egr valvena ja purge solenoidinkin, lamda irti ja kaikki muut systeemit rupes pelaa ei muuta ku uutta lamdaa tilalle kun ha se vapautuu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...