Jump to content

anturi?


Ilku

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikäs se tuo anturi olikaan nimeltään tuossa läppärungon alapuolella (sojottaa siis eteenpäin heti läppärungon alapuolella)?

 

Ohjaako se lettejä, vai onko sillä jokin muu tarkoitus? Uusi olisi jo hyllyssä... mihin tuo sensori vaikuttaa?

 

Autohan on '87 GTA.

Kirjoitettu

Kiitos tiedosta! :)

 

Eli toi on CTS (Coolant Temp Sensor) anturi. Ei ole ihme, ettei auto ole toiminut kunnolla, kun on rikastanut seosta moottorin lämmettyä. ;)

 

Auto on ollut jo 7:ttä kesää, enkä tiedä edes perusasioita. :(

Kirjoitettu

CTS (Coolant Temp Sensor) anturi.

Näin näyttäis mun kirjani kans.

Tulee kaksi johtoa musta ja keltainen.

Kirjoitettu

Eikös niillä paikkeilla ole 2 sensoria? Toinen on CTS ja toinen erillisen ryyppysuuttimen ohjausanturi?

Kirjoitettu

Eikös niillä paikkeilla ole 2 sensoria? Toinen on CTS ja toinen erillisen ryyppysuuttimen ohjausanturi?

pitää paikkansa juurikin tuos vanhasmallis niin kuin ilkulla mutta ei ole enää käytössä kun haltech ei sitä käytä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...