Ilku Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Pitäisi saada tietää GM:n värikoodi metallin punaiselle värille vm. '87? Onko kyseisenä vuonna ollut useampaa Red Metallic sävyä? Aina, kun tehdään värikartalla, niin väri heittää aikalailla. Olishan se sielä keskikonsolin lokerikossa mutta, kun mulla ei ole koko tarraa... Olisko heittää jotain sävynumeroa, mitä kokeilisin seuraavaksi?
Z-mo Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Värin nimi taisi olla Flame red metallic. Värikoodit yms. jutut mulla on jossain ylhäällä, ainakin pitäisi olla... Koitamme etsiä. Oletan että kyseessä tämä tummempi punainen, ns. viininpunainen väri...
Ilku Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 jep, kyseessä on nimenomaan tämä viininpunainen väri, eli mun auton sävy ja vuodelta '87. Olisin kiitollinen värikoodista. Jään odottelemaan.
Guest Irocci Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Värisi on 74 / WA8748 http://www.camarosource.ca/php/camaro_info_db/index.php?act=colors_trim&year=1987
Ilku Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kiitos! Löyty Seinäjoelta (Rengastien Autotarvikkeelta) Flame Red Metallic -nimellä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään