Harri Junno Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2025 Lohkonumeron perusteella vm jotain 2010 Ls 5,3 vortec moottorin perästä ylimääräiseksi jäänyt automaatti vakioturbiinilla, käsittääkseni tyypiltään4L60E laatikko. Yht 500e.
TransNAM Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2025 Missäpäin sijaitsee? Voisi kiinnostaa jos sattuu työkeikkojen varrelle tai on lähellä Kokkolaa.
TransNAM Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2025 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2025 Nyt kun mun kysymyksellä on 1kk synttärit niin voinee julistaa ilmoituksen turhaksi...? Ei paikkakuntaa, ei yhteystietoja, ei vastausta...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään