Teac Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Oletteko käyttäneet jotakin erikoistyökalua keinuvipujen studien avaamiseen vai ihan perinteisesti sopivan mutterin avulla? Studithan on ilmeisesti ihan vaan prässillä painettu kansiin, vai?
Nova Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Jyrsimällä ja poraamalla loput. Sitten tasokoneistus ja kierre perään saadaan oikeat studit kiinni. Mutterillakin saattaa nousta pois, mutta voi olla aika tiukassa.
68corvette Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 mä olen parista sarjasta irroittanut niin että isommat mutterit jotka solahtavat studista läpi sinne pohjalle, niin monta että mutteri on juuri koko kierteen matkalta studissa.. sitten vaan vääntämään. ihan "hyvin" ovat irronneet.
Teac Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 mä olen parista sarjasta irroittanut niin että isommat mutterit jotka solahtavat studista läpi sinne pohjalle, niin monta että mutteri on juuri koko kierteen matkalta studissa.. sitten vaan vääntämään. ihan "hyvin" ovat irronneet. Just noin tuli tehtyä tänään. Onneksi tulee vaihdettua kun melko pienellä vaivalla irtosivat. Onko uudemmissa koneissa kierteelliset studit väännetty jo tehtaalla? Toivottavasti.
68corvette Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 muista sitten ajaa sen kannan verran vanhaa studi "pylvästä" pois ettei studin kanta osa osu keinuun.. varmaan kerrotaan ohjeissakin.
Teac Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kyllä siellä taisi olla maininta asiasta, mutta kiitos muistutuksesta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään