Jump to content

Keinujen studit

Teac

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oletteko käyttäneet jotakin erikoistyökalua keinuvipujen studien avaamiseen vai ihan perinteisesti sopivan mutterin avulla? Studithan on ilmeisesti ihan vaan prässillä painettu kansiin, vai? :o

Kirjoitettu

Jyrsimällä ja poraamalla loput. Sitten tasokoneistus ja kierre perään saadaan oikeat studit kiinni.

Mutterillakin saattaa nousta pois, mutta voi olla aika tiukassa.

Kirjoitettu

mä olen parista sarjasta irroittanut niin että isommat mutterit jotka solahtavat studista läpi sinne pohjalle, niin monta että mutteri on juuri koko kierteen matkalta studissa.. sitten vaan vääntämään.

ihan "hyvin" ovat irronneet.

Kirjoitettu

mä olen parista sarjasta irroittanut niin että isommat mutterit jotka solahtavat studista läpi sinne pohjalle, niin monta että mutteri on juuri koko kierteen matkalta studissa.. sitten vaan vääntämään.

ihan "hyvin" ovat irronneet.

Just noin tuli tehtyä tänään. Onneksi tulee vaihdettua kun melko pienellä vaivalla irtosivat. Onko uudemmissa koneissa kierteelliset studit väännetty jo tehtaalla? Toivottavasti.

Kirjoitettu

muista sitten ajaa sen kannan verran vanhaa studi "pylvästä" pois ettei studin kanta osa osu keinuun.. varmaan kerrotaan ohjeissakin.

Kirjoitettu

Kyllä siellä taisi olla maininta asiasta, mutta kiitos muistutuksesta :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...