KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Tarviiko y-putki tiputtaa alas ensin. Näyttäs aika paskalta hommalta kun ei oikeen saa hylsyä suoraan paikalleen. Mutteritkin on aika syöpyneen näköiset? Tää on ehkä FAQ, mutta en yhtäkkiä löytänyt mitään.
88IROC Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Ei tarvitse ottaa pakaria pois, mutta apukuskin puoleinen pyöräkin pitää nostaa tunkilla ylös niin sinne tukivarren ja rungon valiin tulee juuri ja juuri startin mentävä tila.
Z-mo Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Tosi hehkeetä hommaa... Alkaa muuten startti painaa jonkin verran ku sitä 5 minuuttia pyörittelee sormilla sinne paikoilleen oikeeseen asentoon... Asennusvaiheessa siis.
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Tänks! En ehkä heti olisi itse tota pyörännostoa hokannut.
JR Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Joo, varaa jonkun verran aikaa ja vielä enemmän kärsivällisyyttä kun pujottelet sitä starttia. Mulla oli itellä aikaa, mutta kärsivällisyys loppui ja närvi kärähti sen kanssa. Laitoin orkkis startin tilalle vetin paljon pienemmän/kevyemmän tehostartin. Eikä ollu edes pahan hintanen, olisko ollu muutaman kympin päälle satasen kun USPartsin hyllystä sen kävin noukkimassa.
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Mulla on hyllyssä pikkustartti eli riittää kun saa vanhan pois vaikka palasina. Yritin purkaa solenoidiakin pois, mutta pultinkannat oli jo valmiiksi pyöreät. Mun mielestä tässä mallissa pääsee kohtuuhyvin starttiin käsiksi. Jossain muissa kopissa on paljon hankalampaa.
JR Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 joo, ei se ole hankalaa pujotella ... tuntuu vaan siltä
88IROC Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Joo, laitoin samanlaisen pikkustartin vaniin ja täytyy sanoa että ehdoton hankinta (sama startti sopii kaikille kehäpiikkimäärille ja SB/BB malleihin). Aluksi hiukan epäilytti että jaksaako tälläinen lelu pyörittää 30 asteen pakkasessa...
KKOSKINEN Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Emmä saanut loppujenlopuksi starttia pois millään konstilla, mutta vaihdoin paikalla sen peltipäädyn. Sieltä puuttui vallan se fiiberiprikka ja jälki oli aika karua. Nyt taas ilman isompia rohinoita. Olkoon siellä niinkauan kun hiilet kestää. Paan sen pikkustartin Pikkikseen koneenvaihdon yhteydessä.
KKOSKINEN Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2006 No nyt poiki startti Valkoisestakin, onneksi tallin pihalle. Hirtti päälle ja pyöritti minkä akusta riitti ennekuin sain akunkaapelin irti. Haarukka oli poikennut ja ratas jäi päälle. Tästäpä lähti startti pois ihan kivuitta (vs. -88 IROC).. Y-haara kun on vain jotain 2" ja itse starttikin on pienempi ympärysmitaltaan. Pari purkustarttia löytyy ja haarukat niissä näytti pikaisesti silmäiltynä sopivilta.
KKOSKINEN Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 En ole koskaan nähnyt noin pientä letukan starttia kun tossa -82:ssa on. Eihän mun varaosat sopinueet alkuunkaan. Piti asentaa hyllyssä ollut välitetty tehostartti paikalleen. Nyt taas toimii.
Juhani LS1 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Jaa mikähän se sit on, mulla oli -82 CFI305 ihan normaali kokonen? Irrotin kerran kaverin -88 irocista ja se tuli kun purki solenoidin ensin veks paikallaan, kivaa muuten hah ai saa.....
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Olisin kans purkanut solkun pois Irocista, mutta pultinkannat oli valmiiksi pyöreät. Onneksi peltipäädyn irrotus ja vaihto ehjään riitti silläkertaa.
Juhani LS1 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 No niin tietty, perän pusla vika on tosi yleinen.
KKOSKINEN Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Se pahviprikka puutui kokonaan ja ankkuri oli jo lähellä tulla ulos. Puslasta ei ollut mitään jäljellä.
Juhani LS1 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Täytyy todeta et on nää sitkeitä vehkeitä jos toiki kumminki toimi tohon tilaan asti, vaikka haukutaaki lähinä ite kai, niin tee ranskailaisella perässä, hah
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään