Jump to content

Recommended Posts

Kirjoitettu

En ole hetkeen kirjoittanut tänne mitään, tuli 2012 myytyä minun musta -94 Z28 kun piti asunto ostoon irroittaa rahaa..
Sen jälkeen olen ajannut -91 Caprice Classicilla ja 2000 Grand Marquisella, Mercuryn halusi sitten naapuri väkisin ostaa minulta 😳 ja jäin ilma autoa.

Nyt olen kuukauden ajan katsonut edes takaisin kaikenäköisiä Amerikkalaisia mutta jollain tavalla aina palannut Camaroihin.

Huomenna on jännä päivä, olen nyt viestitellyt pari päivää yhdestä -99 Camarosta ja huomenna olisi koeajo siitä. 
Ehkäpä tulee palu F-body autoihin taas 🤠

• Tykkää 6
  • Camaro 1
Kirjoitettu

Toivottavasti löytyy sopiva. Wapun kovempaa juhlimista kannattaa ehkä siirtää koeajon jälkeiseen aikaan ;D

• Tykkää 1
Kirjoitettu

Nonniin, auto oli jees ja ostin sen! 1999 Z28 66000km ajettu, ulkoa ja sisältä kun uusi sekä kirsikkana kakun päällä viellä täysi huoltokirja 😮 
Auto oli uutena myyty Ruotsiin mistä se tuli Ahvenanmaalle ja sitten Suomeen. On kyllä pakko sanoa että aivan erilainen kun minun entinen 1994 Z28, paljon tiukempi alusta sekä LS1 tarjoaa aivan eilaisen ajotuntuman LT1 koneeseen verrattuna ja semisti muokattu putkisto antaa ihan eri äänimaailman!💪 Ai suaatana että olen kaipanut Camaroa 14 vuotta siitä kun möin edellisen pois.  

• Tykkää 10
Kirjoitettu

Hieno homma! Ei sitten muuta kun kuvia ja tarinointia peliin tonne projektiosioon niin pysynee foorumi paremmin elossa.

• Tykkää 1

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...