Jump to content

Audi A6 Avant, Quattro, Tiptronic, 2,7Tdi, '07


Recommended Posts

Kirjoitettu

Myynnissä pihalle seisomaan jäänyt, hyvin sisäänajettu Audi.

Täydellinen S-Line (interior, exterior, suspension) ja muutenkin lähes kaikki senajan varusteet. Maksanu yli 100k€ uutena.

Ilmajouset (ehjät), adaptiivinen vakkari, keyless, mustat nahat, kromi-delete, MMI-High, Bose jne.jne., 5 sivua varusteluettelossa. Tietääkseni vain ratinliämmitin jäänyt ruksaamatta...

Kahdet 19" vanteet ok renkailla. Leima on, muistaakseni syksyyn.

 

Webaston vesipumppu rikki, uusi mukaan

Ajovalojen kääntömoottorit (kurvivalot) kiukuttelee

Merkkaa reviirinsä ruskeilla läiskillä...

 

Hintapyyntö jossain yleisellä vastaavien tasolla. 3k€? 

Löytyy Kokkolasta, nolviisnol-5611404

IMG_4953.jpeg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...