TransNAM Kirjoitettu 16. Kesäkuuta Kirjoitettu 16. Kesäkuuta Myynnissä pihalle seisomaan jäänyt, hyvin sisäänajettu Audi. Täydellinen S-Line (interior, exterior, suspension) ja muutenkin lähes kaikki senajan varusteet. Maksanu yli 100k€ uutena. Ilmajouset (ehjät), adaptiivinen vakkari, keyless, mustat nahat, kromi-delete, MMI-High, Bose jne.jne., 5 sivua varusteluettelossa. Tietääkseni vain ratinliämmitin jäänyt ruksaamatta... Kahdet 19" vanteet ok renkailla. Leima on, muistaakseni syksyyn. Webaston vesipumppu rikki, uusi mukaan Ajovalojen kääntömoottorit (kurvivalot) kiukuttelee Merkkaa reviirinsä ruskeilla läiskillä... Hintapyyntö jossain yleisellä vastaavien tasolla. 3k€? Löytyy Kokkolasta, nolviisnol-5611404
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään