Jump to content

Tiedoksi

Crisis

Recommended Posts

Kirjoitettu

Luovutin oma-alotteiseti foorumin administroinnin.

En pidä nykyisistä suuntauksista foorumin suhteen enkä suvaitse että foorumin olemukseen ja rakenteeseen tehdään muutoksia kysymättä. Tämän vuoksi en halua enää ottaa vastuuta foorumin ylläpidollisista asioista.

Myönnän että olen ollut poissa työkiireiden vuoksi parisen kuukautta enkä ole ehtinyt aktiivisesti olla paikalla. Puhelimet ja sähköpostit ovat silti keksitty...

Toivottavasti foorumi jonka laitoin pystyyn (kiitos kaikille avusta suuresti, ilman teitä en olisi saanut mitään aikaan) palvelee teitä vielä jatkossakin yhtä mukavissa merkeissä. Harmittaa ehkä hieman parin vuoden jälkeen antaa pois kaikki oikeudet päättää mitään tämän foorumin asioista mutta näin nyt vain on.

En lopeta foorumin käyttämistä ja varmasti osallistun kerhotapahtumiin jatkossakin.

Lepo! Jatkakaa..

Kirjoitettu

Kerho ja palsta elaa muutosten aikaa. Mutta eikohan kaikki tassa aikanaan taas selvia.

Kiitokset Crisikselle forumin yllapidosta tahan saakka.

8)

Kirjoitettu

ikävää että perustaja jäsenten täytyy tehdä tällaisia ratkaisuja,

jotenkin täällä foorumilla on vuoden aikana alkanut oleen kateutta ja epäluuloja kaikkea toimintaa kohtaan mitä kerho on yrittänyt tehdä jäsenten ja foorumin hyväksi.

samoin foorumia on jotkut tahot alkanut muokkaan mieleisekseen.

en kuitenkaan edes harkitse eroa kerhosta tällaisten erimielisyyksien takia vaan seuraan tulevaisuudessakin tätä keskustelua täältä taustalta

aion jatkossakin pysy täällä ja auttaa muitakin harrastajia sen tietämyksen mukaan mikä tieto minulla on tästä auto merkistä ja toivon että vastaavissa ongelmissa myös saan apua täältä,

koska katson saaneni sille 10:nelle ja nyt 15:nelletoista eurolle vastinetta nyt ja tulevaisuudessa.

mainittakoon myös se että minulle hiekkalaatikko palsta, missä se näkyykin ei merkitse jäsen maksun maksamista tai sen maksamatta jättämistä, niitä paskan jauhanta palstoja on netti täynnä.

toivon että kukaan ei ota tästä hernettä nenään eikä koe loukatun tästä vuodatuksesta.

tämä on minun mielipiteeni ja en ala kommentoimaan ja perustelemaan mielipiteitäni täällä tämän enempää,

hyvää vappua crisikselle ja kerholaisille ympäri suomen.

ajo kausi on alkanut, toivotaan hyvää ajo kautta , nautitaan näistä autoista ja niiden tuomista mieli hyvistä niin meille jäsenille kun kadun varsilla oleville ihmisille koska kukaan ei tiedä kuinka kauan näihin riittää tankattavaa meno vettä. :)

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Crisis,olen koittanutta tavoittaa sinua puhelimella ja ei se onnistu.jätin vietin vastaajaasi,koitin useasti soittaa ja ainakin kerran oli varattu ja olin pidossa.....

Erotaan sit kaikki jos sillä päästään helpommin ja päästäänkin.Joten jos kaikki eroo ja heitää pyyhkeenkehään niin mitä sit on?......Ei mitään....Tai jos joku vielä yrittää jotain....Sit tietenkin voi perustajat jatkaa mihin jäivät...

XXXY olisit voinut etes vastata viestiini jotain....

Tämä koko kerhon vetäminen tuntuu jotenkin PER....Leen hankalalta.Aina jokin suuttuu ja radikaalisti....

Ja tyypit ei etes haluu vastata soittoihin jossa perustelisin asiaa,Joten ko. henkilöt voisivat edes vastata viesteihin.

Joten vedän itse johtopäätöksen;Johdan tätä kerhoa huonosti tai muuten päin omenapuuta....

Minä seison ja pysyn kaikkien päätösten takana!Kenellekkään muulle ei tarvitse vihoitella tai osoittaa eriävää mieltään!

Kirjoitettu

Eipäs nyt aleta liioittelemaan kaikessa. Jukka Ihalainen a k a Jugih laittoi vuosia sitten esimmäisen suomalaisen fbody foorumin pystyyn johon jake ja minä mentiin sähläämään mukaan. Olisiko ollut vuosi 1999 tai 2000, en muista mutta siitä lähtien suomalaisessa netissä on ollut porinaa camaroista/birdeistä ja noin vuoden päästä kaikesta jake&mäski (minä) perustivat ensimmäisen virallisen fb-kerhon moonan ja kumppaneiden antaessa tietämyksen ry:n perustamiselle. Kiitos siitä kaikille mukana olleille, etenkin legendaariselle sepolle puheenjohtajuudesta omalla kaudellaan. Onnea ja menestystä jugille lentourallaan.. (myy saabi :D )

Nyt, pari vuotta sivusta katsoneena en malta olla sanomatta omaa mielipidettä "oman lapsen" suuntautumisesta.. Hyvin näyttää menevän mutta esim se fakin sensuuri joka tätä poordia vaivaa alkaa v*tuttamaan ja jos joku edes suunnitteleekin poordin muuttamista maksulliseksi saa mun maiharien kärjet syyhyämään. Tarkoitus oli aikoinaan perustaa kaikille harrastajille kerho, joka olisi avoin ja erilainen kuin muut autokerhot joissa vaan auotaan päätä toisille harrastajille. Aluksi näytti hyvältä että porukka eroaisikin nimeltä mainitsemattomista kerhoista mutta nyt alkaa oikeasti vituttamaan se, että muutama persereikä vaan valittaa mitättömistä asioista kuten pienestä jäsenmaksusta sekä sen hyödystä esim jänkhäläisille. Saati sitten kommunismista. Elämä on, ja kaikille valittajille on annettu mahdollisuus parantaa oman seutunsa fbody-piiriä omalla aktiivisuudella. Minkäs sille voi mihin on syntynyt asumaan ja pitääkö se malmin lentokenttäkin hävittää vain sen takia että joku porvari osti vuosi sitten asunnon 40 vuotta vanhan kiitotien jatkeelta.

Tämä ei ole mikään bisnes kenellekään eikä kukaan jäsen ole laittanut tuloja taskuunsa. Moni on sen sijaan laittanut omaa rahaa likoon kerhon puolesta jopa useita satoja euroja vuoden varrella, joten mitä merkitystä silloin on jollain muutaman latin vuosimaksulla. Itse en välttättä ymmärrä kaikkea ja välillä tekisi rehellisesti sanottuna mieli haistattaa muutamalle henkilölle pitkät väärän informaation ja lietsomisen levittämisestä mutta olen jättänyt sen tekemättä koska en kuulu enää hallitukseen eikä sillä olisi muutenkaan mitään merkitystä mulle. No, väliä on kuitenkin kerhon puolesta..

Mitä helvettiä te jotkut valitatte? Miksi ette itse laittaneet/laita kerhoa pystyyn kun tunnutte tietävän asiat paremmin ja pystyvänne ultimate-suoritukseen asian puolesta josta ette saa edes palkkaa, ainoastaan hävikkiä! Aina on helppo olla jälkiviisas ja besserwisser mutta rajansa kaikella. Kaikki mikä on rakennettu vuosien varrella voidaan laittaa hetkessä paskaksi, sitäkö haluatte? Joskus varmaan tuntuu helpommalta aloittaa kaikki alusta mutta kuka senkin tekisi pitkällä tähtäimellä, tuskin kovin moni! Kritiikkiä saa ja pitää toki esittää mutta nyt tää homma alkaa jotenkin menemään yli mun ymmärryksen kaikkine lapsellisuuksineen..

Nykyiselle hallitukselle ehdotan kovempaa ja selkeämpää otetta tietyissä asioissa muistaen ettei kaikkia voi miellyttää. Sitä jos yrittää niin metsään menee sillä aina löytyy asennevammaisia jotka tietävät paremmin ja kaikkien miellyttäminen ei koskaan onnistu! Ottakaa selkeä linja asioissa ja nähkää metsä puilta. Tietyt ja selkeät tavoitteet pitkällä aikavälillä takaavat menestyksen vaikkakin joku hiekkalaatikkofanaatikko jättäisi jäsenmaksunsa maksamatta. Mua on joskus kritisoitu kovasta linjasta ja jos joku kuvittelee että haluaisin tämän homman kaatuvan voi tulla sanomaan sen päin naamaa esim erilaisissa tapahtumissa joissa näkee mut. Siitäkin on syytetty, siis siitä että haluaisin ajaa homman alas omilla tiukoilla linjauksilla mutta kas kummaa, nimeltä mainitsemattomat eivät ole sanoneet koskaan sitä kasvotusten vaan huudelleet lakeuksilta.. Muutama henkilö vain jaksaa länkyttää ja huudella kuin puudeli oven takaa.

Nykyinen hallitus on tehnyt paljon hyvää työtä joka ei edes näy ulospäin eikä puheenjohtajaa ole tarve vaihtaa! Herää kysymys että tässäkö kiitos kaikesta mitä porukka on tehnyt teidän valittajien eteen? Olisiko helpompi olla ilman koko kerhoa ja mikä helvetti aikuisia ihmisiä oikeasti vaivaa kun jaksavat valittaa asioista kuten hiekkalaatikko tai jäsenmaksu jota ei tod ole pakko maksaa jos ei miellytä! Tsiisus!

Herätkää te omaan napaan tuijottajat ja valittajat!

Perustajajäsen avautu, vappuja.

Kirjoitettu

En tiedä kuuluisiko minun osallistua tähän keskusteluun, mutta kerronpa nyt kuitenkin mietteitäni. Jossakin toisessa topicissa jo mainitsin kuinka näin keväällä tällä palstalla alkaa tunteet kuohahtelemaan suuntaan jos toiseekin. Viimeisen vuoden aikana on kieltämättä tapahtunut täällä melko paljon; valitettavasti tuntuu siltä, että p:n jauhanta on viennyt suurimman tilan täältä, melkein asiassa kun asiassa. Mukavampihan näitä juttuja on lukea kun on sopivassa määrin huumorimielessä heitettyä tekstiä aiheessa mukana, mutta rajansa kaikella. Ja tässä suhteessa olen samaa mieltä Msk383:n kanssa, että linja voisi olla hieman tiukempi.

On mukava, että jäsenistön kantoja otetaan huomioon, mutta eikös halllitus kuitenkin ole valittu tekemään päätöksiä, joiden se näkee olevan jäsenistön parhaaksi. Ainahan niitä eriäviä mielipiteitä on ja täytyykin olla mutta muutaman mielipiteen perustella ei vielä pitäisi yrittää tehdä kompromisseja. Siinä kerää itselleen vain ylimääräistä työtä ja päänvaivaa.

Ja ainakaan minä en lähde mutisemaan ja kiukuttelemaan päätöksistä, mitkä on tehnyt jäsenistön valitsema hallitus. Jos homma ei tyydytä niin ehkä kannattaa äänestää jota kuta muuta ensikerralla. Näinhän tämä homma toimii suuremmassakin mittakaavassa.

Olen edelleen sitä mieltä, että kerhosta olen saanut paljon enemmän mitä olen antanut. Eli olisin valmis uhraamaan vaikka vähän enemmän kerhon eteen, joten jos vaikka nostetaan jäsenmaksu tuplaksi ja katsotaan kuka tätä kerhoa todella pitää tarpeellisena. Voi tietysti olla, että jäsenmäärä laskee, mutta en oikein usko, että samassa suhteessa kun jäsenmaksu nousee. Ja edellisten kommenttejen perusteella on alkanut pelottamaan, että mihinkäs tässä sitten turvaudutaan jos yhteen hiileen puhaltaminen loppuu kokonaan ???

Kirjoitettu

??? ??? eipä taida olla uuteen hallitukseen/puheenjohtajan pallille tunkua ens kesänä.

paha juttu.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Olen tänä aamua miettinyt asioita ja tullut seuraavaan tuloksee.

Teen kaikkeni kerhon pystyssäpysymiseen ja siihen ,että tämä toiminta kehittyy ja on vahva ja sillä on pysyvä tulevaisuus.

Päätökset tulee tietenkin jakamaan mielipiteitä ja jotkut eroavat kerhosta ja jotkut haluaa pysyä.Uusiakin tulee.En osaa enkä keksi keinoa millä kaikki olis kaikille hyvin.

Seuraavat jotka ilmoittaa eroavansa tai lopettavansa homman sen takia koska on tehty muutoksia jotka ei häntä mielytä ei kiinosta minua pätkääkään enkä tuu tressaamaan tällaisella asialla.Päätökset tehdään enemistön mukaan joten jos yks tai kaks ei siihen tyydy niin asialle ei voi mitään.

Jatkossa riittää ilmoitus ihan yksityisviestinä jos tahtoo erota tai lopettaa jonkin asian hoitamisen.

Kirjoitettu

Oikein.

Äläkä huoli jos et keksi tapaa jolla kaikkia voisi miellyttää koska yksinkertaisesti sellaista ei ole!

Kirjoitettu

Tsemppiä edelleen! Hienoa, että jaksat yrittää vaikka helppoa tämä ei varmasti ole.

Kirjoitettu

Joo tzemiä vaan ;Dniinku jossain sanoin et tää kerho on antanut enemmän ku on ottanut vaikka joskus pänniiki mut en sen takia aio erota >:(

Kirjoitettu

Olen tänä aamua miettinyt asioita ja tullut seuraavaan tuloksee.

Teen kaikkeni kerhon pystyssäpysymiseen ja siihen ,että tämä toiminta kehittyy ja on vahva ja sillä on pysyvä tulevaisuus.

Päätökset tulee tietenkin jakamaan mielipiteitä ja jotkut eroavat kerhosta ja jotkut haluaa pysyä.Uusiakin tulee.En osaa enkä keksi keinoa millä kaikki olis kaikille hyvin.

Seuraavat jotka ilmoittaa eroavansa tai lopettavansa homman sen takia koska on tehty muutoksia jotka ei häntä mielytä ei kiinosta minua pätkääkään enkä tuu tressaamaan tällaisella asialla.Päätökset tehdään enemistön mukaan joten jos yks tai kaks ei siihen tyydy niin asialle ei voi mitään.

Jatkossa riittää ilmoitus ihan yksityisviestinä jos tahtoo erota tai lopettaa jonkin asian hoitamisen.

Olen miettinyt jo pitään onko järkeä vääntää väkisin foorumin "pääkäyttäjänä" kun en ehdi yksinkertaisesti tehdä asioille mitään. Nyt vain moni asia kiehautti ja päätin ettei tämä juttu ole minun murheen aihe enää.

Pahoittelen Jani etten vastaillut puheluihisi, kuten viestissäni kirjoitin kun vastasin tekstiviestiisi että ei vaan nyt jaksa puida näitä asioita. Eikä niissä mitään keskusteltavaa mielestäni olekaan. En eronnut tehtävästä ollakseni marttyyri tai osottaakseni mieltäni. En vain halua kantaa foorumista vastuuta mitä muut sörkkii ( no offence niille jotka muutoksia ovat tehneet).

Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti. Otetaanhan iisisti. :)

Kirjoitettu

Juuri näin. Täällä nyt tuntuu osa porukkaa olevan kyllä niin herkkähipiäistä, että... Taitaa se herkkähipiäisyys olla tarttuvaa.

Kirjoitettu

Joo, eipä kannata ottaa jokaista narahdusta niin kuollettavan vakavasti - aina tulee pyllistäneeksi johonkin suuntaan jos kumartaa toisaalle.

Onneksi niitä muutoksen tuulia on ilmassa ja asioita pyritään kehittämään. Kaikki pointsit siitä nykyisille tekijöille.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...