Jump to content

tukivarren kumi?!? APUA!

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

joo eli kiva kolina rupes kuuluu ja kurkkaus auton alle ja ei helvetti... kertokaa löytyykö joltain suoraa hyllyst esim. us-parts tai jostai...

mitä kaikkia tulee tuon kumin mukana...

siinähän se vappu taas meni >:( , tässä kuvassa se on jo nipussa sillä samalla vanhalla kumilla!

IMG_3589mixed.JPG}

IMG_3589mixed.JPG_thumb

Kirjoitettu

löytyy varmaan us-partsista hyllystä ja swt:ltä petikosta.

toivotuilla osilla näkyy tossa yhteistyökumppani

linkissä myös olevan .13e hintaan.

Kirjoitettu

joo kiitoksia... pitää kattoo jos huomen kerkeis käymää us-partsis.. milläs nimel toi tunnetaan paremmin?!? ja tuleeko se kiinteenä ton yläosan kanssa vai miten? ::) heilu meinaa aika rankasti ku oli yks pultti päässy syystä tai toisesta irti ja sit ravistanu kumin rikki ja muljahtanu poiis välistä ??? ??? tuntu et kabiinii tulee kohta joku auton alta sisälle :o jos en itse ehdi?! pääsiskö joku käymää hakee ton mulle ja tuomaa välimiittii vaikka?!? :)

Kirjoitettu

eiköhän se yhtä puuta oo uus kumi ,en oo kattonu.

kulutus tavaraa kummiski näissä peleissä.säoot

taas revitelly poika ;D

Kirjoitettu

en oo revitelly ??? ??? ajelen nätisti ku ku... :-X joo kumi on yhtä puuta, mutta tuleeko se kiinteenä sen raudan kanssa mikä taas tulee kii kardaanin ja laatikon väliin...?

Kirjoitettu

joo on... sen sain just ite selville ku selailin noit juttui ja sivuja... sellasia 1 kpl kiitos... mut tietääkö kukaa viel tuleeko se raudan kans kiinteenä vai pelkkä kumi? ::) ja jos joku nyt innostuu mulle ton hommaa ta tuomaa välimiittii ni voi soittaa vaikka ennen ku ostaa etten oo ite ostanu, numeroo 044-5557546 Kinnunen Pauli

Kirjoitettu

Rautaa tulee mukana.

Jos et muualta uutta tähän hätään saa ni mä otan keskiviikkona mukaani oman vanhan (mutta ehjän) gummin - jos sen löydän (pitäs olla autotallissa tallessa).

Siitä en tiä, onko samanlainen ja sopiiko suoraan.

Kirjoitettu

Pelkkä kumi tulee, ja siinä on se pultti samassa. Tulee mutterilla kiinni tohon poikkitukeen ja sitte laatikon päähän muistaakseni neljällä pultilla.

Kirjoitettu

mulla tuli laatikon päähä vaan kahdella pultilla... mutta näytti että se kumi olis prässätty siihen rautaa kii mikä tulee laatikkoo kii?? ::) vai mikä muuten estää sitä liikettä ylös päin? tuki rauta tulee sit runkoo kiinni neljällä pultilla..nyt jo kolina väheni huomattavasti kun laitto ton kunnol... ainoostaa paikalta ku kiskasee kaasua reilummin ni sillo kolahtaa... mistä laatikosta nupa se sun kumi on?

Kirjoitettu

joo no jos en saa muuta ni ilmottelen... mut jos joku kerkee tai ajelee ohi ja muistaa tän jutun ni olisin kiitolline jos viittii hakee... mut yritän nyt saada töihin sellase raon et pääsis ite käymää alan liikkeessä :)

Kirjoitettu

joo eli kiva kolina rupes kuuluu ja kurkkaus auton alle ja ei h*lvetti... kertokaa löytyykö joltain suoraa hyllyst esim. us-parts tai jostai...

mitä kaikkia tulee tuon kumin mukana...

siinähän se vappu taas meni >:( , tässä kuvassa se on jo nipussa sillä samalla vanhalla kumilla!

mä ostin viime kesänä sen partcornerist ja sain 15% rabattia oli hyllyssä hinta joku 15€ :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...