Jump to content

Iroc-Z teipit oviin

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mites kun ootte irokkeja maalaillu, niin mistä ootte hommannu iroc-z teipit oviin? Löytyykö Suomesta jostain vai tilaanko suoraan jenkkilästä?

Kirjoitettu

Mulla odottaa samanlaiset hyllys, pitää vaan nyppiä vanhat pois.

Ponuunkin on siellä tarroja.

Lupas tehdä jonkun sortin kyltin jossa on eri tarroja, otan sen sit vaikka summermiittiin mukaan.

Kirjoitettu

ennen ku irocjack ehtii ni ;D, köyliön tarratekstistä, teetin ite siellä viime syksynä noi iroc-tarrat, olisko ollu 5€/kpl

ne tekee vaikka apinasta lehmän, jos haluaa...

Kirjoitettu

ennen ku irocjack ehtii ni ;D, köyliön tarratekstistä, teetin ite siellä viime syksynä noi iroc-tarrat, olisko ollu 5€/kpl

ne tekee vaikka apinasta lehmän, jos haluaa...

Onko hyvät? Eikä oo mitkään paperitarrat?

Kirjoitettu

Zantasmo, tarrat tuo turhaa painoa >:(

Mä vetäsen sua radalla nekkuun, JOPA tarrojen kanssa! ;)

Kirjoitettu

Sitten kun ton oman maalautan uudestaan, niin silloin jätän tosta kylkilistat ja varmaan noi irokki tarratkin kokonaan pois... Mahdollisimman kliiniä ulkonäköä tolla haen :)

Kirjoitettu

Joo kylkilistat on lähtenyt jo. Noita tarrojakin pitkään mietin, Iroc-Zetat oviin ja kaikki muut lähtee, järkyttävät ne koko auton kiertävät ohuet teipit helmalevikkeitten ja puskurien reunassa. Orkkiksena on kullanväriset tekstit niin nyt tulee mustat. Auto on kuitenkin irokki, niin kuuluuhan ne oviteipit siihen... :D

Kirjoitettu

Joo kylkilistat on lähtenyt jo. Noita tarrojakin pitkään mietin, Iroc-Zetat oviin ja kaikki muut lähtee, järkyttävät ne koko auton kiertävät ohuet teipit helmalevikkeitten ja puskurien reunassa. Orkkiksena on kullanväriset tekstit niin nyt tulee mustat. Auto on kuitenkin irokki, niin kuuluuhan ne oviteipit siihen... :D

No joo kuuluu ja kuuluu, aika moneen RS:äänki ne tekstit on tiensä jo löytäny, et ei ne tarrat enää nykyään irokkia tee... ;) Mulla pysyy tuo tuulilasitarra ehkä ainoana ja voihan se olla, että se irokki mainostus tulee jollakin hieman erilaisella tarralla/maalauksella sitten kuitenkin! 8)

Kirjoitettu

No joo kuuluu ja kuuluu, aika moneen RS:äänki ne tekstit on tiensä jo löytäny, et ei ne tarrat enää nykyään irokkia tee... ;) Mulla pysyy tuo tuulilasitarra ehkä ainoana ja voihan se olla, että se irokki mainostus tulee jollakin hieman erilaisella tarralla/maalauksella sitten kuitenkin! 8)

Pidetään 80-luvun lookki vahvana kun pidetään oviteipit... 8)

Kirjoitettu

ite poistatin siit 89 mikä oli aikaisemmin ne ovitarrat ja tuli mun mielest "cliinimmän"näköinen ;D

Kirjoitettu

ite poistatin siit 89 mikä oli aikaisemmin ne ovitarrat ja tuli mun mielest "cliinimmän"näköinen ;D

Sulla oliki RS. Mitkäs teipit siinä oli?

Olin yhteyksissä tuonne Köyliön tarratekstiin. 8,8e/kpl eli eipä se nyt hirveesti oo halvempi ku toi hprint. Jonkunverran kuiteski.

Kirjoitettu

Olin yhteyksissä tuonne Köyliön tarratekstiin. 8,8e/kpl eli eipä se nyt hirveesti oo halvempi ku toi hprint. Jonkunverran kuiteski.

Oli ovissa omalla tavallaan tyylikkäät camaro tekstit mut niihin kyllästyin :D
Kirjoitettu

Pidetään 80-luvun lookki vahvana kun pidetään oviteipit... 8)

God save the door stickers ;D

Kirjoitettu

Mulle sano ku teetätin neljä et anna ny parikymppii....tinkaa

Kirjoitettu

Jee jee, nyt on tarrat kotona. Pääsee levittämään iroc ilosanomaa maalauksen jälkeenkin. Muita teippejä tai tarroja siihen ei sitten tuukkaan.

Kirjoitettu

Onko ne sellaiset et kirjaimien joka viiva on erikseen?

Mulla on nyt sellaiset ja aika huonot vahaukses ym. Hyllys odottaa nyt sellaiset et on yhtenäinen kalvo päällä.

Kirjoitettu

Joka kirjain on erikseen. Nää on semmoset yhtenäiset kyllä, orkkistyylisethän olis just semmoset "viivoitetut"...

Kirjoitettu

Nää on sellaiset "viivoitetut" mutta kalvo päällä. Mitkä on nyt autos niin niissä joka viiva on liimattu erikseen ja viivojen väliin jää vaha.

Kirjoitettu

Siihen on ihan hyvä konsti, siis tarrojen ja muitten pienten kulmien vahajäämiin. Hammasharja. Ei naarmuta maali/lakkapintaa ja se valkoinen plakki lähtee nätisti pois.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...