Z-mo Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Mites kun ootte irokkeja maalaillu, niin mistä ootte hommannu iroc-z teipit oviin? Löytyykö Suomesta jostain vai tilaanko suoraan jenkkilästä?
Guest Irocci Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Täältä halvalla ja Suomesta. Kohdasta autotarrat/usa http://www.hprint.fi/verkkokauppa.htm
maka Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 noi on hienot nuo traktori tarrat,zetor25a tilaan omaani
Z-mo Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Täältä halvalla ja Suomesta. Kohdasta autotarrat/usa http://www.hprint.fi/verkkokauppa.htm Hienoa, kiitoksia.
Arska Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Mulla odottaa samanlaiset hyllys, pitää vaan nyppiä vanhat pois. Ponuunkin on siellä tarroja. Lupas tehdä jonkun sortin kyltin jossa on eri tarroja, otan sen sit vaikka summermiittiin mukaan.
Markus Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 ennen ku irocjack ehtii ni , köyliön tarratekstistä, teetin ite siellä viime syksynä noi iroc-tarrat, olisko ollu 5€/kpl ne tekee vaikka apinasta lehmän, jos haluaa...
Z-mo Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 ennen ku irocjack ehtii ni , köyliön tarratekstistä, teetin ite siellä viime syksynä noi iroc-tarrat, olisko ollu 5€/kpl ne tekee vaikka apinasta lehmän, jos haluaa... Onko hyvät? Eikä oo mitkään paperitarrat?
Guest Jukka Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Zantasmo, tarrat tuo turhaa painoa
Z-mo Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Zantasmo, tarrat tuo turhaa painoa Mä vetäsen sua radalla nekkuun, JOPA tarrojen kanssa!
BlackZ Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Sitten kun ton oman maalautan uudestaan, niin silloin jätän tosta kylkilistat ja varmaan noi irokki tarratkin kokonaan pois... Mahdollisimman kliiniä ulkonäköä tolla haen
Z-mo Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Joo kylkilistat on lähtenyt jo. Noita tarrojakin pitkään mietin, Iroc-Zetat oviin ja kaikki muut lähtee, järkyttävät ne koko auton kiertävät ohuet teipit helmalevikkeitten ja puskurien reunassa. Orkkiksena on kullanväriset tekstit niin nyt tulee mustat. Auto on kuitenkin irokki, niin kuuluuhan ne oviteipit siihen...
BlackZ Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Joo kylkilistat on lähtenyt jo. Noita tarrojakin pitkään mietin, Iroc-Zetat oviin ja kaikki muut lähtee, järkyttävät ne koko auton kiertävät ohuet teipit helmalevikkeitten ja puskurien reunassa. Orkkiksena on kullanväriset tekstit niin nyt tulee mustat. Auto on kuitenkin irokki, niin kuuluuhan ne oviteipit siihen... No joo kuuluu ja kuuluu, aika moneen RS:äänki ne tekstit on tiensä jo löytäny, et ei ne tarrat enää nykyään irokkia tee... Mulla pysyy tuo tuulilasitarra ehkä ainoana ja voihan se olla, että se irokki mainostus tulee jollakin hieman erilaisella tarralla/maalauksella sitten kuitenkin!
Z-mo Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 No joo kuuluu ja kuuluu, aika moneen RS:äänki ne tekstit on tiensä jo löytäny, et ei ne tarrat enää nykyään irokkia tee... Mulla pysyy tuo tuulilasitarra ehkä ainoana ja voihan se olla, että se irokki mainostus tulee jollakin hieman erilaisella tarralla/maalauksella sitten kuitenkin! Pidetään 80-luvun lookki vahvana kun pidetään oviteipit...
gmc63 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 ite poistatin siit 89 mikä oli aikaisemmin ne ovitarrat ja tuli mun mielest "cliinimmän"näköinen
Z-mo Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 ite poistatin siit 89 mikä oli aikaisemmin ne ovitarrat ja tuli mun mielest "cliinimmän"näköinen Sulla oliki RS. Mitkäs teipit siinä oli? Olin yhteyksissä tuonne Köyliön tarratekstiin. 8,8e/kpl eli eipä se nyt hirveesti oo halvempi ku toi hprint. Jonkunverran kuiteski.
gmc63 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Sulla oliki RS. Mitkäs teipit siinä oli? Olin yhteyksissä tuonne Köyliön tarratekstiin. 8,8e/kpl eli eipä se nyt hirveesti oo halvempi ku toi hprint. Jonkunverran kuiteski. Oli ovissa omalla tavallaan tyylikkäät camaro tekstit mut niihin kyllästyin
Markus Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Pidetään 80-luvun lookki vahvana kun pidetään oviteipit... God save the door stickers
Markus Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Sulla oliki RS. Mitkäs teipit siinä oli? Olin yhteyksissä tuonne Köyliön tarratekstiin. 8,8e/kpl eli eipä se nyt hirveesti oo halvempi ku toi hprint. Jonkunverran kuiteski. Mulle sano ku teetätin neljä et anna ny parikymppii....tinkaa
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Jee jee, nyt on tarrat kotona. Pääsee levittämään iroc ilosanomaa maalauksen jälkeenkin. Muita teippejä tai tarroja siihen ei sitten tuukkaan.
Arska Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Onko ne sellaiset et kirjaimien joka viiva on erikseen? Mulla on nyt sellaiset ja aika huonot vahaukses ym. Hyllys odottaa nyt sellaiset et on yhtenäinen kalvo päällä.
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Joka kirjain on erikseen. Nää on semmoset yhtenäiset kyllä, orkkistyylisethän olis just semmoset "viivoitetut"...
Arska Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Nää on sellaiset "viivoitetut" mutta kalvo päällä. Mitkä on nyt autos niin niissä joka viiva on liimattu erikseen ja viivojen väliin jää vaha.
Seppo Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Siihen on ihan hyvä konsti, siis tarrojen ja muitten pienten kulmien vahajäämiin. Hammasharja. Ei naarmuta maali/lakkapintaa ja se valkoinen plakki lähtee nätisti pois.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään