elkei Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Tarviisin vähän vinkkejä ilmastoinnin poistoon. Tarviiko paineita laskea ulos? Tai kuseeko se mitään muuta ulos kun irrottelee letkut? Tarviiko tehdä muita muutoksia, esim lämppärin koteloon? Tai sähköihin? Se tyhjä rulla kompuran tilalle on tulossa postissa.
TransNAM Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Aineethan sieltä tulee pihalle kun letkuja aukoo. Ei kannata paljaita käsiä pistä kohalle... on KYLMÄÄ paineen purkautuessa. Varovasti kun liitoksia löysää ja antaa rauhassa suhista niin ei ongelmaa. Lämppärin kotelo konehuoneen puolella on erilainen mutta ei liene mahdoton homma muuttaa alkuperäinen.
Z-mo Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Lämppärin kotelon voi koittaa metsästää jostain "no ac" autosta tai sitten modifioi sen ilmastoidun kotelon, kivasti tulee kyllä lisätilaa 3genin konehuoneeseen.
elkei Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Tilan saaminen tässä oli vähän mielessäkin kun ei tuolla nykyään pysty mitään tekemään, kun on kaikenmaailman letkuvehkeet tiellä. Mitä siihen lämppärin koteloon pitää tehä?
jontte Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 itse tein tämmösen.moottori_102_Small.jpg_thumb
jontte Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 ja lisäämoottori_103_Small.jpg_thumb
jontte Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 ja taas.ei ehkä tehdas tekonen,mut kelpaa mulle.moottori_104_Small.jpg_thumb
Z-mo Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Jontte, asiallisen näköinen ja ajaa asiansa. Ton tyyppinen ratkaisu pitää ittekin rakennella...
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2006 Tuosta kun ottaa ja modaa vielä tuon ilmastoinnin kennoa varten olevan kyhmyn alareunasta pois, niin saa pakosarjatkin kiristettyä ilmastointi paikoillaan..mun omasta ei ainakaan saa sitä aapparinpuoleista takimmaista ruuvia kiristettyä, tosin ei oo tarvekaan ollunna
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään