Kake Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Eli kun pistää virrat päälle JA VILKUN KATKAISIJA ON KESKELLÄ niin vilkku vasemmalle palaa kokoajan (ei siis välky) mittaristossa, samoin palaa vasen vilkku lokasuojassa mutta muut vilkut ei. sitten kun kääntää katkaisijan sinne vasemmalle, niin sitten se vasen vilkku sammuu, ja kaikki näyttää normaalilta. ja sitten kun katkaisijan kääntää oikealle niin oikean puoleiset vilkut välkkyvät ja vasemmat sammuvat, tai jotain, itsekin ihan sekaisin kun tuo on aivan epäloogisen oloinen. Ja mielenkiintoisen tästä tekee se että ongelma häviää hetken ajon jälkeen, ja tulee takaisin vähän ajan päästä!
JAMANT Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Tarkista maadoitukset vasemmalta vilkkujen polttimoilta ja parkeilta!!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään