Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2006 Onkos jollain tietoa onko noi avon jouset oikeasti matalemmat.Itselläni on vaan mutu tuntuma.Tosin olen juuri asentamassa niitä ja pian näkee onko eroa. Olen kuullut että olis 1" matalemmat,pitäneenkö paikkaansa.
fbird02 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Mulla on '02 avo ja etupaa nayttais jo vakiona aika matalalta. Takana taas isohko rako renkaan ja lokasuojan kaaren valilla. Meinaan laitta Eibachin Pro kitin ja ois kiva tietaa tuleeko autosta tiehoyla. Ootko ehtinyt asentaa?
Z-28 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Täältä näkee lähes "livenä" kuinka tippuu auto tonttia kohti eri sarjoilla. http://www.ls1tech.com/forums/showthread.php?t=406330 Ite olen ajattellut tiputtaa 1" joko BMR:llä tai sitten Hotchkis:lla ja mukaan Konin SA:t iskarit
Chevy Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 ainakin z28 on käytännössä n.1.5-2 cm korkeampi kuin V6 Camaro
Guest MS73 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2013 Tuntuu oudolta et että 28 olis noin paljon korkeempi, kun kuitenkin pitäis olla kuulemma huomattavasti kovempi alusta. Onko kellään omakohtaista tietoa z28: ja v6:sen eroista normi ajossa? Itselläni on -94 z28 ja on omaan makuun turhan kova tuo alusta, välillä tuntuu kuin olisi vailla mitään joustoa. On tietenkin kiva ajaa hyvällä mutkaisella tiellä, mut eihän sellaisia edes suomesta löydy Tietääkseni autossa on orginaali alusta (Ei ole vaihdettu osia ainakaan jokuseen vuoteen), eikä tuo juuri madalletultakaan näytä. Omissa toiveissa olisi päivittää viimeistään ensi talvena menoa hieman pehmeämmäksi, joten hyviä ehdotuksia ja ideoita otetaan ilolla vastaan.
Chevy Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2013 oho,korjasin tuon korkeus eron,se on cm (98 V6 vs 99 Z28) Z28 on paljon kovempi alustaltaan,kuin V6 löysin tuollaista tietoa :
mikke Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2013 aihetta sivuten jossainvaiheessa oli etsintää etupään säädettävistä jousista iskarin ympärille ja sil hetkel ei tuntunu 4g autoihin löytyvän no nyt tuli yks vaihtoehto vastaa jos jollakulla on viel etsintä menossa http://www.summitracing.com/int/parts/gls-c0-32sr/overview/year/1994/make/chevrolet/model/camaro
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään