Ponu Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 kuinka paksua maajohtoa kannattaa käyttää akun ja rungon välissä? itellä on sellanen 4mm onneton johto mikä on vielä huonosti kiinnitetty
Teac Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Vähintään saman paksuista kun mikä on + johto, aivan minimissään 25mm².
rokzetä Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 no on ohut.kyllä se about 8-9mm pitää olla.
Mikko Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Mullakin on sellanen ohut johto. Pitäis joskus vaihtaa.
Ponu Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 no entä maadoituspaikka? mikä olisi hyvä kohta?
Guest Irocci Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Paksua sen olla pitää. Hyvä tulee kun maadoittaa koneen kylkeen ja runkoon tiukasti puhtaaseen metalliin.
KKOSKINEN Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Akunkengästä lähtee toinenkin johto. Se on tollasta muutaman neliön luokkaa. Tätä ei kannata vaihtaa ainakaan kauhean paksuksi. Olisko kysymys nyt siitä? Muut maadotukset esim. moottorin ja rungon välillä on asia erikseen.
Ponu Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 multa lähtee 2 johtoa.paksu moottorin kylkeen ja toi ohuempi runkoon..
rokzetä Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 no onhan sulla siellä se kunnon johtokin.noin mullakin on. en tieä mitä iloo tosta ohuesta johdosta on. monessa muussa biilissä menee toi paksu koriin ja sitten korista toinen koneeseen/laatikkoon.
Ponu Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2006 en kans tiedä mut ei kait siitä haittaakaan ole että vaihtaa sen vähän paksumpaan ja vaihtaa kunnon liitimet
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään