Jump to content

akku-runko maajohto


Ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

kuinka paksua maajohtoa kannattaa käyttää akun ja rungon välissä?

itellä on sellanen 4mm onneton johto mikä on vielä huonosti kiinnitetty :-\

Kirjoitettu

Vähintään saman paksuista kun mikä on + johto, aivan minimissään 25mm².

Kirjoitettu

Paksua sen olla pitää.

Hyvä tulee kun maadoittaa koneen kylkeen ja runkoon tiukasti puhtaaseen metalliin.

Kirjoitettu

Akunkengästä lähtee toinenkin johto. Se on tollasta muutaman neliön luokkaa. Tätä ei kannata vaihtaa ainakaan kauhean paksuksi. Olisko kysymys nyt siitä? Muut maadotukset esim. moottorin ja rungon välillä on asia erikseen.

Kirjoitettu

multa lähtee 2 johtoa.paksu moottorin kylkeen ja toi ohuempi runkoon..

Kirjoitettu

no onhan sulla siellä se kunnon johtokin.noin mullakin on.

en tieä mitä iloo tosta ohuesta johdosta on.

monessa muussa biilissä menee toi paksu koriin ja sitten

korista toinen koneeseen/laatikkoon.

Kirjoitettu

en kans tiedä :o mut ei kait siitä haittaakaan ole että vaihtaa

sen vähän paksumpaan ja vaihtaa kunnon liitimet :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...