Jump to content

Ehdotuksia vanteiksi?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onkos jollain hyviä ehdotuksia vanteiksi 1st geniin?

Itse miettinyt AR torquethrusteja tms, mutta ovat vaan niin yleisiä, vai ovatko... :)

Kirjoitettu

Boydilta en ole ite vielä hienoja vanteita löytänyt,hirveitä(ja kalliita)billetviritelmiä. Mutta makuasioita sano koira kun...hmm,antaa olla...Onhan tuo TT:t kai ainakin ämeriikässä aika yleiset,mutta mites meillä? Ja omasta mielestä on kyllä yhet hienoimmista vanteista mitä löytyy,simppelit ja tyylikkäät.

Netistä vaan metsästää kuvia vastaavista autoista eri vanteilla,siinähän saa hyvin vertailtua miltä se oma kinneri näyttäs eri vaihtoehdoilla.Ja onhan noi amerikanlehdetkin pullollaan 1st genejä, ainakin -69 Komero on tuntunut olevan joka h*lvetin lehdessä ainakin 5kertaa kannessa/vuosi...No ohan se kyl hieno peli,ei siinä mitään.Lehdistäkin pääsee aika hyvin vertailee vanteita.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Noi AR TT2 heittivät mulla 3mm sivuttain ja pystysuunnassa.Ei tunnu ajoon.Painoja meni parhaallaan miltei se 100g.Ei voi laatuvanteiksi nimittää,mutta toimivat.Keskityskin oli miten sattuu kun se keskireikä ei keskitäkkään vaikka on just mallikohtaiset vanteet tilattu.

Keskiöön olisi sorvattava holkki.9,5/17 ja maksoivat vajaan 1000€ ovh jossain 1400 paikkeilla.Tosin ostin ne liikkeen nimissä joten alennukset voi olla isommat.

Kirjoitettu

Joo,karuja on jutut...Ja niinkuin tuolla todettiin niin tieto lisää tuskaa. Mutta sama hommahan on moottorin osissa,esim.virikampurat,kiertokanget jne jne taitaa nykyään tulla valtaosa kiinasta vaikka olisi "aitoamerikkalainen" merkki.Niinkuin tossakin ylivaihteella höpistiin niin jenkeissä joku loppukiillotus ja tuote saattaa olla made in usa...Ja vaikka joku komponentti olisi valmistettu jenkeissä niin nykyään alkaa olla kai miltei 100% materiaali kiinasta.

Eikä tuo made in usakaan nyt niin autuaaksi tekevä asia mun mielestä oo,kattokaa vaan näitä meidänkin lahnoja,ei välttämättä laatu oo eka sana joka tulee mieleen kun kattoo työnjälkee..

Täytyykin kai ruveta haastattelemaan kaveria joka on rengaspuolella puuhastelemassa,onko esim. bemarin erikoisvanteet jotka tehty euroopassa yhtä susia kuin amerikan vanteet vai saisko niistä joskus hyvät vanteet omaan härveliin.

Kirjoitettu

Hämeenkorven Aulis on niitä ainakin viime talvena diilannu. Hinnat samaa tasoa American Racingien ym. kanssa.

Mulle tuli V40:set (16x8) Racers Placen kautta pari vuotta sitten, oli tehtaalla viim. setti jostain tarjouserästä, siellä 650$ satsi ja täällä jotain tonni.

Kirjoitettu

Aulis taitaa lomailla ja jatkaa vasta syksyllä. Joten kuulostaa aika lupaavalta????

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...