Jump to content

TPI:n bensaputket

Soppa

Recommended Posts

Kirjoitettu

semmoset mihin ei löydy mistään sopivaa vastakappaletta :o Oon kai aina sattunu väärään kauppaan.. viisaammat vastatkoot itte kysymykseen.

Kirjoitettu

Pistin summitilta tulemaan 4 erilaista palikkaa, mikä tohon vois passata. Katotaan, käykö niistä mikään...

Kirjoitettu

Todennäköisesti NPT-kierre. Ei löytyny ainakaan kailatec:sta kun yritin ostaa öljynjäähdyttäjään putkiin sopivia palasia.

Kirjoitettu

Todennäköisesti NPT-kierre. Ei löytyny ainakaan kailatec:sta kun yritin ostaa öljynjäähdyttäjään putkiin sopivia palasia.

Kysyppä sellaisesta firmasta ku HI-TEK tuolla konalassa pk seudulla sielt ainaki mä sain noi letkut/putket aikanaan 76 caminoon ;D ;Dniin ohjaustehostajaan kuin myös lauhduttajaan ;D
Kirjoitettu

Kysyppä sellaisesta firmasta ku HI-TEK tuolla konalassa pk seudulla sielt ainaki mä sain noi letkut/putket aikanaan 76 caminoon ;D ;Dniin ohjaustehostajaan kuin myös lauhduttajaan ;D

Eikös se ole www.hiflex.fi Lisäksi kaikki paikalliset hydrauliikka toimittaa samoja osia. ;)

Kirjoitettu

Eikös se ole www.hiflex.fi Lisäksi kaikki paikalliset hydrauliikka toimittaa samoja osia. ;)

joo nii onkii :-[ :-[mut silloin vuonna 86 ei löytynny muualta ku tuolta ;D
Kirjoitettu

Ja Hiflexiltä ei löydy NPT-kierteellä olevia tavaroita...

Ainakin hydrauliikkaluettelo vuodelta 2002 tuntee NPT kierteellisiä osasia. ;D

Kirjoitettu

Mites tämmönen

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=ACC%2D74730&N=115&autoview=sku

Tuli tuommoset tilattua itelle,mutta en kyllä tiiä passaako ne ollenkaan noihin orkkis putkiin :-[

Jep tämä taitaa olla oikea sarja. TPI:n bensaputkien liitos ei ole NPT-kierre (siis se kumiletkun päässä oleva). Nuo saa tilattua erikseen halvemmalla, pari vuotta sitten tuli nuo hommattua mutta siis eri osanumeroilla.

Kirjoitettu

Ainakin hydrauliikkaluettelo vuodelta 2002 tuntee NPT kierteellisiä osasia. ;D

On se kumma kun luettelossa on NPT-osia... Kait siellä jotain onkin, mutta tässä tällä ja viimeviikolla olen tuossa tampereen konttorissa juossut, niin siellä myydään ei oota ja tarjotaan jotain karkeempaa kierrettä. Taitaa tuossa vähän vanhemmassakin luettelossa olla niitä.

Edit: Eiku perhana se olikin UNF mitä ei löydy... :-[

Kirjoitettu

On se kumma kun luettelossa on NPT-osia... Kait siellä jotain onkin, mutta tässä tällä ja viimeviikolla olen tuossa tampereen konttorissa juossut, niin siellä myydään ei oota ja tarjotaan jotain karkeempaa kierrettä. Taitaa tuossa vähän vanhemmassakin luettelossa olla niitä.

Edit: Eiku perhana se olikin UNF mitä ei löydy... :-[

Joitain UNF liittimiä oli JIC-liitoksisa kyllä. Kyllähän niidenkin avulla jotain saa tarvittaessa rakennettua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...