z-man Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 mikähän mahtaa olla vikana kun flektit puhkuu kokoajan täysillä, anturiko vai mikä.
Nova Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 Eikös se ole hyppylanka laitettuna sulakerasian alle releiden ohitukseksi muistaakseni. Pilellähän oli samoja ongelmia haukassaan. Kokeile hakua palstalta.
forssi83 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 mulla nyt päinvastoin.. ei pyöri flekti lainkaan .. ponu keitti tänään ku tyhjäkäyntiä kävi. arin kanssa rupateltiin ni huomattiin että savuu pellin alta ja ohhoh.. kusi nesteet ulos... mistäs ois hyvä alkaa aamulla tutkii vikaa? mulla on tossa vaan yksi flekti vaikka ilmastointikin. arilla on on camarossa kaksi flektiä.
forssi83 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 antakaahan nyt jottain vinkkiä mistä vikaa alkaan ettiskeleen? missäs -89 tbissä on suakerasia ku en tolleen nopeesti huomannut..
Teac Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Eiköhän sulakerasia löydy kuskin jalkatilasta. Veikkaan anturivikaa
T0ni Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 forssi: sulla kävi hyvä tuuri ku mulla mojahti heti kerralla koko syyläri halki. Ei ollu kiva näky. Mulla oli termari silloin vikana.. sitten menikin seuraavaksi syylärin korkki.. sitte vesipumppu. Katotaan mitä seuraavana edit: ja juu se sulakerasia on kuskin jalkotilas tosiaan.
Guest mookpeew Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Eiköhän sulakerasia löydy kuskin jalkatilasta. Veikkaan anturivikaa Mulla on sama ongelma, flekti ei pyöri ja lämmöt nousee tyhjäkäynnin aikana reippaasti. Sulakkeet on kunnossa, mutta ei vaan toimi... Missä siis tuo flektin anturi on?
z-man Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 ihmeesti noi toiminnat vaihtelee,viime kesänä ei tahtonu toimii mitenkään mut nyt pelittää liikaakin.tosin keväällä tuli putsattua maadotukset ja liittimet kunnolla,olisko ollu jonkin sortin maavikaa kuitenkin.
Jarno Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2006 mulla keitti kalajoen cruisinkeissa.. syynä oli oikeastaan ecm. se kun oli paskana ja luuli että kokoajan ollaan 115 asteessa ja flekti oli jauhanu ittensä finaaliin. maantiellä ja normaalissa kaupunkiajossa lämmöt pysy normaalina.. ainakin 3genissä pitäs ecm:n näyttää -40c kun ottaa johdon irti ecm:lle menevästä anturista. mulla näytti kylmänä +40 ja 2min käytön jälkeen pomppas 115 asteeseen,eikä vaikuttanu toi johdon aukaseminen mitään.. otas forssi flektin johdosta katkasija auki ja tuuppaat siihen 12v,selvii ainakin onko flekti pashana..
balez Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2006 haittaako muuten ku mul on nyt flektin anturin johto irto anturista? vaikuttaako jotenki ecm toimintaa tai johonki?? menin särkee sen liittimen ku räpelsin... flektit toimii kytkimellä sisältä..
TransNAM Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 haittaako muuten ku mul on nyt flektin anturin johto irto anturista? vaikuttaako jotenki ecm toimintaa tai johonki?? menin särkee sen liittimen ku räpelsin... flektit toimii kytkimellä sisältä.. Kakkosflekti on ECM-stä riippumaton eli ei sinänsä haittaa. Toimii vain ilmastoinnista ja omalla anturilla. Ne liittimet tosiaan on kertakäyttöisiä :'( Mullakin huus kakkonen koko ajan vaan ei huuda enää kun on anturin johto irti. Hitaassa ajossa meinaa olla lämpöongelmia... seilaa siinä rajoilla. Pitäis vaan laittaa releen kautta sen ykkösen rinnalle niin saavat pyöriä yhtaikaa paitsi ilmastoinnilla kävis vain toinen.
balez Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 ok..kiitoksia vastauksesta... pitää käydä ostaa uus anturi ja liittimen pää ku tässä kerkiää mut mulla ei kyllä pyöriny kumpikaa... en tiedä missä vika.... rele napsuu mut ei tapahdu mitää...
z-man Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 ihme juttu kun flektit vaan pyörii kokoajan täysillä,ei auta vaikka nyppii pistokkeita auki ja tämä alkaa minuutin päästä käynnistyksestä.mikä avuksi?
Jarno Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 lue toi mun teksti tosta ylempää... oireet oli samat,kunnes loppu kokonaan ajo.
z-man Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 metkasti liittyy toi flektien toiminta tohon egr,ään sessin kautta
T0ni Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Laitan itelle nyt toiselle flektille oman anturin.. eipä surise suotta.
Kake Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2006 Itsellä flekti toimii normaalisti (kai) mutta kone silti lämpenee turhan paljon, onnistuuko tuota flektiä tuunata niin että se puhaltaa aina kun on virta päällä, jos voi niin miten? Pätkii vaan flektille menevän johdon ja ryöstää siihen sähkön jostain toisesta johdosta minne tulee virta kun on virrat päällä?
rokzetä Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2006 jos haluat manuaali käyttösen flektin tee esim näin: liitä ryöstäjällä johto hantinpuolen flektinanturin johtoon ,vie johto kapiiniin katkaisiaan ja katkaisijasta maihin.ei missään nimessä plussaan.eikä sitä nyt kannata käyttää kun jossain kaupunkiruuhkassa hellepäivinä.kyllä se tienpäällä jäähtyy muutenkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään