Jump to content

kaasari onkelma

ss400

Recommended Posts

Kirjoitettu

terve nyt on auto kilvissä :D mutta ei toimi kunnolla mistä kannattais alottaa kun kiihdytyksissä heti kun toiset kurkut aukee(carter 650) niin auto puutuu tasottuu kyllä jonkun ajan kuluttua :(

Kirjoitettu

terve nyt on auto kilvissä :D mutta ei toimi kunnolla mistä kannattais alottaa kun kiihdytyksissä heti kun toiset kurkut aukee(carter 650) niin auto puutuu tasottuu kyllä jonkun ajan kuluttua :(

Taitaapi mennä laihalle kun toisiopuoli aukeaa.

Käy hakees manuaali : http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/carbs_acc/pdf/carb_app_chart.pdf

Edelbrock ja Carter on sama kaasari (tuo performer sarja siis)

Kirjoitettu

vika löyty kiihdytys pumppu ei antanu tarpeeksi nyt toimii :)

Kirjoitettu

Onkos tuossa carterissa nuo toisiokurkut vakuumitoimiset vai mekaaniset?

Kirjoitettu

en tiedä oman kaasarin mallia tarkemmi mut siinä lukee Carter competition series, onks tää hyvä?! ;)

Kirjoitettu

en tiedä oman kaasarin mallia tarkemmi mut siinä lukee Carter competition series, onks tää hyvä?! ;)

Mä vaihdoin tollaisen mun vanhaan chevyyn kone oli 305 ja toimi ihan hyvin sen 5-6 vuotta minkä se auto oli mulla ;D ;Dminkä kokoinen?mulla oli muistaakseni joku 650cfm :o
Kirjoitettu

toi on kans 600 tai 650, onks sellasta kun 600cfm*? :-[

600cfm Carter/Edelbrock löytyy.

Noissa kaasareissa toisiopuoli on oikeastaan vakuumi, erona Holley:n vakuumikelloperiaatteeseen on toisiokurkuissa läppien yläpuolella oleva "Air Valve", joka on läppä joka avautuu alipaineen mukaan. Itse kaasuläpät avautuvat mekaanisesti, mutta läppien yläpuolella oleva air valve avautuu vakuumin mukaan. Läpät ovat kuormitettuna punteilla, jotka määräävät avautumisherkkyyden.

Kirjoitettu

406cid on in intiaaninimeltään tanssii kaasarien kanssa ;D

tietoa tuntuu olevan

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...