smokeybandit Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Tere! mitenköhän sais tuon etulokarissa olevan sivuvilkun palamaan kokoajan? mulla on eessä vilkut,upotettuna tonne 92 nokkaan niin siinä palaa vilkku koko ajan ja sitten kun vilkun laittaa niin se vilkkuu.mitenköhän mä saisin nuo lokarin vilkun samanlaiseks? Sitten ois toinen juttu:menin laittaamaan tohon mun 92 ponuun 87 gtan takavalot kun ne on mun mielestä paremman näköset kun 92 takavalot.mut siinä pitäs saada kans vilkku palamaan kokoajan,kun 87 valoissahan taitaa tuo vilkku toimia ajovalona normaalisti ja vilkkuna kun laittaa vilkun.nyt se toimii vaan sillon kun laittaa vilkun päälle.eli pitäs saada sekin palamaan kokoajan.oisko kellään neuvoja?
JAMANT Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2006 Kytke polttimon toiseen johtoon parkki + ja toiseen vilkun + (haaroittamalla suoraan sen puolen parkilta ja vilkulta millä puolella sivuvilkku on)!! Kun parkit sammuksissa laitat vilkun päälle vilkkuu samaa tahtie vilkun kanssa ja kun laitat parkit päälle ilman vilkkua, valo palaa kokoajan ja kun sitten laitat vilkun päälle, vilkkuu vuorotahtia vilkun kanssa!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään