Jump to content

Firebird -93 `Predator´

Guest burnout

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jos laitat tommoset, niin älä niitä nyt valkosiksi jätä... aivan järkyttävän näköset tossa mustassakin, punasessa varmaan vielä hirveemmät. Korinvärisinä saattaa olla ihan ok...

• Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TexFinn

14

• gmc63

11

• Crisis

7

• Nupa

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Et kai tosissaan luullut että jättäisin valkoseks ;D

Noh, tarkoitus olisi tuosta 'siistiä' sellainen

hillitympi versio. Mutta nuo helmat enemmänkin kiinnostaa. :)

Ja mitä Texfinn:n kommenttiin tulee, osasin odottaa ;D

Kirjoitettu
Ja mitä Texfinn:n kommenttiin tulee, osasin odottaa ;D

;D

Kirjoitettu

Näyttää hyvältä - mä tykkään. Piristäis varmaan kivasti 4th gen Firebirdin ulkonäköä, varsinkin keulaa joka on mielestäni hieman tökerön näköinen (vm 98 aikasemmat).....

Hieman offtopic kommentti, mutta noita 98-mallin luukkulamppuja ei voi kun ihailla. Jos mul ois tommonen ni varmaan ajaisin aina ne auki 8)

Kirjoitettu

hyvä että löytyy rakenteluintoa ja rohkeutta esitellä visioita vielä tälle julmalle "raadille"

Kirjoitettu

Mun mielest muute iha hyvä, mut takapuskurissa jokin pistää silmään.. Ja 4geniin mun mielestäni sopii korisarja.. Itekki olen omaan 3g roppeloon suunnitellu jotai helma muutoksia...

Kirjoitettu

Et kai tosissaan luullut että jättäisin valkoseks ;D

Ei sitä ikinä tiedä...

Kirjoitettu

...juu...

Onnittelut Hondasta! Tiedätki varmaan jo riisikuppien kerhon sivut? Tervemenoa...

no_rice_inside.gif}

Kirjoitettu

Vai hondalla sitä nykyään ajellaankin? :o Eihän sille sitten voi mitään. No rice inside allright ! Ei pitäisi ottaa niin vakavasti...

Miten nuo levikkeet autosta hondan tekee? Ei mitään järin nättejä

ratkaisuja ole noissa vakio 4-gennereissä.. Täytyy tehdä niistä sellaisia. 8)

Kirjoitettu

Mitäs tuosta tykkäätte..

http://www.andysautosport.com/module.php?act=kp&line=Combat&cid=P98Tra&brand=AAS

meinasin etupuskuria ja helmoja kysellä tuolta Andy's Autosportilta...

Ja niitä sitten muokkaamalla ja siistimällä laittelemaan omaan koslaan...

Mielipiteitä?

Rehellisen mielipiteeni annoin, kun kysyit.

Oli muuten hieno kuva autostasi GTi-magazinessa. Vähä lisää specsejä olis kaivannu... ei mutta, sehän onki lehti riisikupeille... no, jatka vaan tahtia ja tolla menolla menee kohta ihan kybällä kyllä nipponista.

Eikä tosiaan pitäisi ottaa niin vakavasti.

Kirjoitettu

Just just... Tuskinpa sinäkään ottaisit niin vakavasti jos autostasi

riiskuppina puhutaan... :P

Luen paljonkin eri autoaiheisia lehtiä, sinulla tuntuu olevan mielipiteitä niistäkin.

Kirjoitettu

Nupahan paljasti olevansa ihan GTI magazinen onnellinen? kesto tilaajakin ;)

Ja tyylikäs toteutus ja vaivan näöllesi on pakko nostaa hattua vaikkei nyt ihan omaan makuuni istukaan ;D

Kirjoitettu

Nii... just nii... en onnellinen... ikinä ole...

Ja tyylikäs toteutus ja vaivan näöllesi on pakko nostaa hattua vaikkei nyt ihan omaan makuuni istukaan ;D

Voiko tuonkaan enää paremmin sanoa. Salkki tietää...

Älä ota sitä niin vakavasti :-*

Kirjoitettu

No toi on tosiaan makuasia ja ihan hyvä että joku uskaltaa tehdä erillaisen rakennelman ;DIte oon vähän vähemmän radikaalin kannattaja ;)

Kirjoitettu

tomosia osia pitäs saada 3geniin että erottas omansa muutenki ku siitä et se on tapahtuman ainoo pu :D. gti:n kuvissa ko auto oli varsin fiksun ja siistin olonen. elkää lynkatko harrastajaa joka muovaa omastaan oman näkösen. niinkauan ku muutokset on tommosia ja pultaa kiinne perusteisa (voi palauttaa tehdas asuun halutessaan) ni antaa mennä hyvä se on

Kirjoitettu

Oli muuten hieno kuva autostasi GTi-magazinessa. Vähä lisää specsejä olis kaivannu... ei mutta, sehän onki lehti riisikupeille...

Kyllähän GTI-lehti on sisällölttään.... mielenkiintoinen... ::)

Mutta olihan siinä uudessa (tai toiseks uusimmassa) V8:ssakin kiva kalenteri jossa komeili avo Trans Am 8)

Kirjoitettu

Eeeku nythän valkeni jo kun kattelin kuvii.. Uretaanimassalla haet muodot ja sit kuitu päälle nii joo.

Kirjoitettu

Jep, urtsilla saa tehtyä just sellasen kun haluaa. Mukavaa hommaa itseasiassa.. Sen voi sitten kaapia pois alta jos haluaa. Hartsi kovettaa urtsin pinnan

joten ei tarvita niin montaa kerrosta tuota kuitumattoa.

Mulle teki nannaa enemmän noi suorien pintojen hiominen kun ei ollu muita koneita kun tasohiomakone =)

Niitäkin hajosi kaksi ... 8)

Lisäyksenä tuohon aikaisemmin esittämääni combat etupuskuriin kertoisin että: Poistaisin tuon alaosan lipan

ja tekisin siitä sellaisen siistin pyöreän ja laskisin tuota keskiaukon yläreunaa alas silleen laskevasti nokan muotojen mukaan ettei se jää silleen möllöttämään siihen. Muutenkin aika rajun näköinenhän tuo on tuollaisenaan ;)

Autolle en tosiaan tee sellaisia muutoksia ettei sitä voisi takaisin omilleen palauttaa jos siitä joskus pitää luopua.

Mutta nyt keskityn todella siihen että auto pitää mielenkiintoani yllä ja on sen näköinen että sitä bensaa viitsii siihen edelleen tynnyritolkulla juottaa...

Mikäs sen mukavempaa jos joku muukin sattuu tykkäämään autosta sellaisena kuin se "valmiina" tulee olemaan.

Kirjoitettu

tuleeks ton uretaanin ja hartsin väliin jotain ku uretaani rupes sulamaan ku yritrttiin laminoida vai oliko meillä vääränlaista uretaania?

Kirjoitettu

Hmm. . Kuulostaisi siltä että taisi tulla liikaa kovetinta joukkoon? Alkoiko mömmö ruskettumaan pahasti? ;)

Itse olen käyttäny erilaisia urtseja, eikä mitään ole sulanut.

Kokeile wurhtin urtsilla.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Hyvin se kutvonenkin näyttää polttavan :D

Ensi kerralla hieman lisää valoa ja kierroksia ;)

• 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...