forssi83 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 jokanen tyylillään. Jos joku ei tykkää kun jenkkiä "tuunataan" niin ei tartte lukea näitä projekteja. jollei osaa arvostaa toisen työn jälkeä niin jättäköön sanomatta mielipiteensä tai sanokoon sen muualla! komia mun mielestä tää peli on. Erottuu ainaskin muista 4gen ponuista
Karppa Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Työn jälkeehän ei kukaan oo moittinu,kohde vaan on mun mielestä väärä,mut niinkun sanottu jokainen pilaa autonsa niinkun haluaa .
Guest burnout Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 ... jokainen pilaa autonsa niinkun haluaa ... Pilaamaanhan sitä tässä autoja lähdetään itse kukin? ...
Karppa Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2005 Joo,oon varmaan vaan liian vanha... ,ei pahalla.
Shadowcast Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Joo,oon varmaan vaan liian vanha... Sitten vaan uudistamaan asennoitumista Niinkuin Dark tossa totesi niin ko. rakennustyyli on nousussa
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Mielipide: Mä en tykkää tuosta uudesta "suusta". Tuo extreme car showsta otetussa kuvassa tuo keula on paremman näköinen.
kutvonen Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Minä nostan hattua...Miks helevetissä pitäs kaikkien clubin autojen olla saman näköösiä?ja mitä väliä sillä on jos muotooloo puskimet uuteen uskoon, ku ne on jo ennestäänkin japsikamaa (muovia). Mun mielesetä täällä ei vain ihimiset tykkää muutoksista, tai siltä se vaikuttaa, varmastin olisi ollut suhtautuminen toisenlaista jos tämä birdi olisi rullannut jo tehtaalta ton näkösenä, ei täällä sitä riisikupiksi haukuttaisi, vaan se olisi 4gen, samassa arvossaan ku nää nykki on. -Eri asia olis mun silimissä jos esim. 2gen olis muokkailtu tohon tyyliin, tää rakentelu tyyli ei vaa sellasiin istu niin hyvin kuin tähän 4gen. koppaan. Tän auton mää haluun vielä joskus nähä ite livenä.
Msk383 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Tehdääs pieni laskutoimitus tyyliin 1+1=3.. Poordilla on n. 800 rekisteröitynyttä heeboa ja kuinka moni heistä on kritisoinut tätä projektia? Aivan.. Jos pari henkeä sanoo oman negatiivisen mielipiteensä niin tarviiko siitä vielä riemastua, ja periaatteessa, tarviiko sittenkään vaikka kaikki n. 800 sanoisivat saman. Ei mun mielestä jos on itse tyytyväinen autoonsa. Kukin tyylillään ja jotkut pitävät blondeista (minä), jotkut bruneista, punapäistä ja jotkut jopa kaljupäistä. Eli v*ttuako siinä kinaamaan tai itseään kiikuttamaan jos pari henkeä eivät pidä omasta tekeleestä. Mun mielestä toi on pjorno ja vielä kun siihen saisi sen pumpatun kasin keulille niin alkaisi menopuoli vastaamaan ulkonäköä.
Guest pile Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Tehdääs pieni laskutoimitus tyyliin 1+1=3.. Poordilla on n. 800 rekisteröitynyttä heeboa ja kuinka moni heistä on kritisoinut tätä projektia? Aivan.. Jos pari henkeä sanoo oman negatiivisen mielipiteensä niin tarviiko siitä vielä riemastua, ja periaatteessa, tarviiko sittenkään vaikka kaikki n. 800 sanoisivat saman. Ei mun mielestä jos on itse tyytyväinen autoonsa. Kukin tyylillään ja jotkut pitävät blondeista (minä), jotkut bruneista, punapäistä ja jotkut jopa kaljupäistä. Eli v*ttuako siinä kinaamaan tai itseään kiikuttamaan jos pari henkeä eivät pidä omasta tekeleestä. Mun mielestä toi on pjorno ja vielä kun siihen saisi sen pumpatun kasin keulille niin alkaisi menopuoli vastaamaan ulkonäköä. tudellisuudessa noin 150 kaveria on jotka ottavat kantaa yleensä johonkin loput on sellaisia jotka ovat /käyvät foorumilla muutaman kerran ja pääasiassa lukevat eivätkä anna mitään kannanottoja. ja kyllähän täälä sellainen tyylisuunta vallitsee että autoa ei saisi ulkoapäin muuttaa ikävä kyllä koska tuo jos mikä on taiteen laji itse vääntää kori omiin muotoihin. kyllähän koneen jokainen valmiista palikoista rakentaa.jos kerholla olis joku vuoren rakentaja pysti niin mä luovuttaisin sen sulle. ugh. olen puhunut.
Msk383 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 No olisko mitään jos ehdottaisit vuoden rakentajapystiä jaettavaksi? . Tosiaan täällä suurin osa pulttaa niitä valmiita palikoita kiinni koneisiinsa eivätkä huomioi koria juuri lainkaan ja jos sitten joku uskaltaa toteuttaa itseään sen korin tiimoilta niin tässä on tulos. Ei siinä mitään, jokaisen tulisi muistaa että kun nettiin laittaa jotain niin pitäisi olla valmis ottamaan vastaan sitä palautetta myös negatiivisessa mielessä. Karu totuus. Itse arvostan yhä enemmän sellaisia kavereita jotka uskaltavat tehdä autonsa itse eivätkä kiikuttaa sitä lähimmälle pajalla jolloin ei tarvitse kohdata mahdollisia tekniikkaongelmiakaan vaan aina voi syyttää jotakuta toista. Lisäksi nykyään tuntuu siltä, että yhä useampi virittää moottoriaan soittamalla johonkin osaputkaan ja kysyy neuvoa jolloin vastaukseksi useimmiten tuleekin toimiva, mutta niin tavanomainen ratkaisu. Muutamalla kaverilla täällä on taas toisenlainen ajattelutapa ja kyseiset sällit uhmaavat kaupallisia ja nykyisiä lakeja rakentelussa pulttaamalla esim mattamustiin camaroihin jotain mitä kaduilla ei yleensä nähdä. Ainakaan nykypäivinä. Nämä kaverit taas pysyvät omissa oloissaan eivätkä pahemmin jauha paskaa tai besserwisseröi netissä koska heidän ei yksinkertaisesti tarvitse. He vaan ajavat muista ohi . Hienoa että osa porukasta uskaltaa ottaa sen pellinrämmälleen polvea vasten ja taittaa siihen sopivan mutkan, tai sitten hieroa kuitua aamusta iltaan. Mulle on ihan sama kunhan jokainen on tyytyväinen omaan autoonsa eikä ala tyrkyttämään sitä muille, esim lehtiin jne laittamalla kerätäkseen royalteja.
Guest burnout Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kiitos vaan kaikille palautteista. Niitä on kiva lukea oli sitten "kehittävää" palautetta tai ei . Tosiaan mielipiteitä ja kommentteja varten kuvia ja tarinaa olen tänne laittanut ja hyvin täällä tuntuu toimeen tulevan Päivitystä projektiin: 20" vanteet nyt alla ja auto vaikuttaa niin korkealta ettei sitä edes kehtaa kuvata . Eli madallusta kehiin pikaiseen... Ja mitä jarruihin tulee niin tekisi mieli laittaa sekin puoli kuntoon tulevaisuutta ajatellen.
Hietala81 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2005 Auto on kyllä aivan älyttömän hieno,
Jarno Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Syvä kummarrus työn jäljestä. Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää,vaikka ei oikeen vastaa sitä suuntausta mitä omasta veittestäni haen. Suurimmat arvostelijat voisivat ottaa kuitumaton ja hartsipurkin käteen ja todeta,että kädettömät ei tollasia rakentele!!
Mika Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Syvä kummarrus työn jäljestä. Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää,vaikka ei oikeen vastaa sitä suuntausta mitä omasta veittestäni haen. Suurimmat arvostelijat voisivat ottaa kuitumaton ja hartsipurkin käteen ja todeta,että kädettömät ei tollasia rakentele!! Tosissaan tuo vaatii juuri sitä kädentaitoa - hyvää jälkeä olet tehnyt
Guest burnout Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Tässä pari huonoa kuvaa. Olis pitäny ottaa kuva jonkun pikkuauton rinnalla klikkaa suuremmiksi : http://memimage.cardomain.net/member_images/12/web/780000-780999/780605_105.jpg http://memimage.cardomain.net/member_images/12/web/780000-780999/780605_106.jpg
forssi83 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 komialta näyttää onkos nuo bemarin vanteet?
Guest burnout Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2005 komialta näyttää onkos nuo bemarin vanteet? Jep, BMW B14, 20"/9,5"
Z-mo Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 Vanteet näyttää härskeiltä. Kokoa ainakin on ihan riittävästi...
Guest burnout Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Päivitystä: Nyt kun on muutama uus kuvakin löytänyt tiensä nettiin niin tässä pari kuvaa takavaloista + valmistusvaiheista. Takavalo1, 2, 3, 4 , 5, 6 Nämä valot olisi tarkoitus vielä pinnoittaa hiilikuidulla kuten etusäleikkökin
kutvonen Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Hyvin auton tyyliin soivat. Paremmat ku ne maalatut!
TA 90 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Teetkö uretaanista muottia loksun levikkeelle?? Vai mitä tossa kuvassa on..?
Guest burnout Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Teetkö uretaanista muottia loksun levikkeelle?? Vai mitä tossa kuvassa on..? Jep, alotin tuolla tavalla mutta sitten revin nuo pois loksusta ja kyhäsin 70mm uretaanieristelevystä mallin jonka kopioin kuidulla tuossa kuva <CLICK> ja tässä mallikappale nojailee kaverin supraan <CLICK>
Guest burnout Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 Paljon on tapahtunut ja muutosten aikakaan ei ole vielä ohi... Tuolla ehkä tuoreimmat kuvat ja uutiset projektin kulusta. Jos enkku taittuu http://www.cardomain.com/ride/780605 Uusi väri päätetty ja se on House of kolorin Pavo Purple. Tuossa pari kuvaa pärrästä joka on sillä maalattu: http://www.customminibikes.com/pavo%20purple%202%2052705.jpg http://www.customminibikes.com/pavo%20purple%201%2052705.jpg Takaspoilerin ja luukun välisen raon kittasin huit helevettiin... Kuidutin myös lisäjarruvalon paikan umpeen.
KimmoT Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 Mun mielestä toi keula näyttää aikas hyvälle.
mikke Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2006 eikä työjälkessä ole moitteen sijaa hieno on. se että joku sun tekemä ratkasu ei mielytä mun silmää taitaa olla mun henkilökohtanen voi voi, pidä toi linja.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään