jani73 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2004 Onhan täällä ollut nuo ohjeet jo monta kertaa, mutta kuinkas se oikein käytännössä menee? Eli kuvitellaan että ollaan siinä vaiheessa, että IAC on ajettu kiinni. Virrat päällä irroitettu IAC:n liitin, jumpperi irroitettu A ja B nastan väliltä ja mitäs sen jälkeen? Ohjeiden mukaan käynnistä auto, mutta pitääkö IAC:n liitin olla irti vai kiinni? Mulla ei ainakaan käy tyhjäkäyntiä jos irti. Eli tuleeko tuo liitin olla kiinni vai irti TPS:sää ja läppien "stoppariruuvia" säädettäessä No seuraavaksi, kuinkas tuo TPS mitataan, kun ei siihen pääse tökkäämään mittarin johtoja mihinkään, kun se on niin hyvin suojattu. Vai pitääkö mun kuoria noita johtoja sen verran, että saa jostain kontaktin johtoihin.
Spitfire Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Mun mielestä tässä on aika selkeet ohjeet: http://www.a1netti.com/hande/index.html TPS:n säädöstä; kyllä se vaan on kuorittava sitäjohtoa sen verran, että pääsee mittaamaan.
Senior Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Ellei ole käytössä läppäriä ja WINALDL-ohjelmaa....
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 yksi hyvä syy lisää miksi firmalla pitää olla läppäri
Mr Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Älä katko tai kuori vaan laita kolme samanmittaista kuorittua johdonpätkää anturin ja pistokkeen väliin.
Arska Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Yks konsti mittauksiin johdoista on tökätä neula johtoon.
GTA-57 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2004 nolona tunnustan et vasta viime vuonna oivalsin miksi niiden mitta laitteiden mittaus päät ja sähkömeisselien päät on terävät,ei siksi et ne kävis kipeää kun itteä tökkää vaan et ne menee sievästi johdon eristeen läpi.
Guest konna6 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2004 miten on mahdollista että tps:sstä tulee 4.5v kahdesta johdosta ja ilmeisesti maasta 2.35! on meinaa säätö käynnissä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään