SpedeX Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Löytyisikö keltään kyseistä vermettä? Voisin maksaa lainasta. Ja onko laitteesta mitään hyötyä, kiinnostaisi lähinnä tuo laatikon vaihtamisen parantelu? Siis HYP-30026.
Nova Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Mulla on työkalut 94-95 f-bodien säätöön. (Tunecats ja kaapeli) Missä päin vaikutat? Laita privaa jos kiinnostaa.
SpedeX Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Laita privaa jos kiinnostaa. Vastattu yv.
SpedeX Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Ei kenelläkään siis ole kokemuksia ko. laitteesta?
TexFinn Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Onhan siita kokemuksia. Itse kaytin sita aikanaan 95 Z28:ssani. Nostin kiekkarajoitinta, shift pointtien kierroksia, latasin myos sen "power program" (vai mika se nyt olikaan...) seka "shift firmnessin". Mitaan ennen/jalkeen lukuja minulla ei ole nayttaa, mutta perstuntumalla paras vaikutus oli tuolla "shift firmness"-optiolla. Vaihteet vaihtuivat aika jamakasti sen jalkeen. Eipa paljon muuta. Ja tuo lainaaminen ei oikein onnistu, silla tuolla vehkeella pystyy ohjelmoimaan vain yhta VINnia kerrallaan.
SpedeX Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Just toi "tehon lisäys" ohjelma kiinnostaa koska tuossa -94 autossa on tuo "shift firmness" nappi vakionakin(toimii). Shift pointteja en lähde muokkaamaan, mutta tuon huippunopeuden rajoittimen voisi siirtää ylöspäin.
TexFinn Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Jotkuthan ovat vaittaneet etta programmerin ohjelman asentamisen jalkeen tehoa on itse asiassa havinnyt jonkun verran kun ovat dynottaneet ennen ja jalkeen. Toiset taas sanovat etta on noussut, joten ota siita sitten selvaa. Menee vahan henkimaailman hommiksi... Itsellani kun oli Camaro, niin siina ei ollut sita nappia konsolissa, mutta tosiaan siis ainakin vaihdot sujuivat huomattavasti ravakammin ja kiekkoja otti sen verran enemman kuin mita ohjelmoi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään