ss400 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 no mun laatikko onkin 400 eikä 350 niinkun luulin nyt ongelma on että kikkaria ei ole koska se on sähkönen ja kuulemma kaasarissa pitäis olla joku hässäkkä mistä laatikko saa käskyjä minun kaasarissa ei ole semmosia juttuja josta lähtis säkö piuhoja.onko kenelläkään tietoo miten sen sais toimimaan siis kikkarin
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 imusarjan päällä vivuston vieressä pitäis olla katkaisin.tai joskus nähty kaasupolkimen alla lattiassa.
ss400 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 ei ole kummasakaan.minkälainen katkaisija sinne pitäis laittaa että sais toimimaan,
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 mieli kuvitus rajana.vaikka mikrokytkin jousen avustuksella kaasuvistoon kytkettynä.kaasu pohjassa kytkee päälle.kunhan katkaisija ei ole päälle jäävä.
ss400 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 onko tarkoitus että katkasija on kytkeytyneenä vain kaasu pohjassa vai jousella vastaamaan nopeaan polkaisuun.syötetäänkö katkaisijan kautta 12volttia laatikolle.ja kovasti kiitoksia vastauksista
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 lähes kaasupohjassa kytkeä.jousi siksi ettei katkaisija kärsi.plussa virtaa laatikolle. kaveri lupas lähettää kuvaa aluperäiskapineesta.postaan se sulle kunhan saapuu.
Potakka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Minulla on 82 camarossa TH-400 B&M kick down switch BMM-20297. Katkaisijalle tulee 12 V suoraan akulta 10A sulakkeella ja menee katkaisijalta sitten tuonne vaihteiston kuskinpuolelle liittimeen. Hyvin toimii. T. VL
Pikku Kalle Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2006 Lokarilta löytyy pätevä sarja jolla saa ton kick downin pelaamaan. http://www.lokar.com/interior_pages/products/throttlecables_kd/images/th400kd_coil.jpg itellä on pelannu hyvin ja on helppo asentaa ja säätää.
ss400 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2006 no niin nyt se on laitettu mutta vaihtaa isompaa jo n4500 kiekan kohalla voiko vaihtamis ajankohtaa säätää että vaihtais vasta 5500-6000 välissä vetää vielä 5500 yli hienosti
Potakka Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Terve, Hommaa ns. Governor kit. BMM-20248 GOVERNOR RECALIBRATION KIT Itselle on sellainen tulossa. Siinä olevilla jousilla ja painoillla pitäis saada säädettyä vaihteiston vaihtokohdat osa- ja täyskaasulla. Pitää sitten laittaa kokemuksia kunhan olen saanut oman lootan sekaisin sillä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään