Jump to content

th 400 onkelma

ss400

Recommended Posts

Kirjoitettu

no mun laatikko onkin 400 eikä 350 niinkun luulin nyt ongelma on että kikkaria ei ole koska se on sähkönen ja kuulemma kaasarissa pitäis olla joku hässäkkä mistä laatikko saa käskyjä minun kaasarissa ei ole semmosia juttuja josta lähtis säkö piuhoja.onko kenelläkään tietoo miten sen sais toimimaan siis kikkarin

Kirjoitettu

imusarjan päällä vivuston vieressä pitäis olla katkaisin.tai joskus nähty kaasupolkimen alla lattiassa.

Kirjoitettu

ei ole kummasakaan.minkälainen katkaisija sinne pitäis laittaa että sais toimimaan,

Kirjoitettu

mieli kuvitus rajana.vaikka mikrokytkin jousen avustuksella kaasuvistoon kytkettynä.kaasu pohjassa kytkee päälle.kunhan katkaisija ei ole päälle jäävä.

Kirjoitettu

onko tarkoitus että katkasija on kytkeytyneenä vain kaasu pohjassa vai jousella vastaamaan nopeaan polkaisuun.syötetäänkö katkaisijan kautta 12volttia laatikolle.ja kovasti kiitoksia vastauksista ::)

Kirjoitettu

lähes kaasupohjassa kytkeä.jousi siksi ettei katkaisija kärsi.plussa virtaa laatikolle.

kaveri lupas lähettää kuvaa aluperäiskapineesta.postaan se sulle kunhan saapuu.

Kirjoitettu

Minulla on 82 camarossa TH-400 B&M kick down switch BMM-20297.

Katkaisijalle tulee 12 V suoraan akulta 10A sulakkeella ja menee katkaisijalta sitten tuonne vaihteiston kuskinpuolelle liittimeen. Hyvin toimii.

T. VL

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

no niin nyt se on laitettu mutta vaihtaa isompaa jo n4500 kiekan kohalla voiko vaihtamis ajankohtaa säätää että vaihtais vasta 5500-6000 välissä vetää vielä 5500 yli hienosti

• 10 months later...
Kirjoitettu

Terve,

Hommaa ns.  Governor kit.

BMM-20248  GOVERNOR RECALIBRATION KIT

Itselle on sellainen tulossa. Siinä olevilla jousilla ja painoillla pitäis saada säädettyä vaihteiston vaihtokohdat osa- ja täyskaasulla.

Pitää sitten laittaa kokemuksia kunhan olen saanut oman lootan sekaisin sillä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...