Jump to content

4th gen keskikonsoli

Msk383

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onkos kukaan suomessa asentanut 4-genin keskikonsolia 3-geniin? Satuin jossain näkemään kuvan moisesta patentista ja näytti aika hyvältä..

• 4 months later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Näyttää kyl aika hyvältä. Onkohan tos hirveesti työtä? Noi ikkunannapit saa varmaan suhtkoht helposti laitettuu mut jos tota vaihdekepiä pitäis siirtää niinkuin tos artikkelissa mainittiin, se voipi olla sitten toinen juttu :o Hajottaa kuitenkin.... :-\

Tosin noissa kuvissahan näky olevan manuaalivaihteisen konsoli, menisköhän sit automaattivaihteisen konsoli paremmin tohon automaattiin... Näkis vaihteetki mikä on päällä :D

Ootkos Msk viel alottanu väsää tollasta ?

Kirjoitettu

tos neon laittaman linkin trans amissa oli kyl siististi tuotu pakoputket ulos.

Kirjoitettu

Mä oon miettiny ihan samaa, ei ole vaan tullut 98+ t/a:n keskikonsolia jostain syystä vastaan :o Ainakaan kohtuu hintaan.

Tosin se on ollut kohta vuoden tämmöisellä "tehään sit joskus" listalla.

Kirjoitettu

eBaystähän noita löytyis esim. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2475188991&category=33695 ja löytyisköhän Southwestiltä ja paljonkohan ne velottais....

Tuli vaan mieleen, noi ikkunan napithan oli tulla Neonin linkin artikkelissa laitettu tuhkakuppiin (ku ilmeisesti ne napit 4th genissä sijaitsee ovissa, ja 3rd genissähän ne on keskikonsolissa) niin mihin hittoon sitten sähköpeilien säätimet on laitettu? (ílmeisesti nekin on 4th gennerissä ovessa).....

Kirjoitettu

We're talking Finnish. It's easy language. Here even little children talk Finnish.

Kirjoitettu

Kyllä toi mulla on ikuisuusprojekti johon tuskin koskaan tulee ryhdyttyä. Joutuisin eroamaan mun rakkaasta keskikonsolista jonka maalasin vinyylillä ja jonka kyynärtuki on sonnin pallinahkaa :(.

Kirjoitettu

We're talking Finnish. It's easy language. Here even little children talk Finnish.

Hehehehe.... true... true... 8) voi meitä suomipoikia/naisia

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...