Msk383 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Onkos kukaan suomessa asentanut 4-genin keskikonsolia 3-geniin? Satuin jossain näkemään kuvan moisesta patentista ja näytti aika hyvältä..
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 En tiedä onko kellään suomessa, mutta tuolla ainakin on http://www.nosaint.ca/
Shadowcast Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2004 Näyttää kyl aika hyvältä. Onkohan tos hirveesti työtä? Noi ikkunannapit saa varmaan suhtkoht helposti laitettuu mut jos tota vaihdekepiä pitäis siirtää niinkuin tos artikkelissa mainittiin, se voipi olla sitten toinen juttu Hajottaa kuitenkin.... Tosin noissa kuvissahan näky olevan manuaalivaihteisen konsoli, menisköhän sit automaattivaihteisen konsoli paremmin tohon automaattiin... Näkis vaihteetki mikä on päällä Ootkos Msk viel alottanu väsää tollasta ?
GTA-57 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2004 tos neon laittaman linkin trans amissa oli kyl siististi tuotu pakoputket ulos.
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2004 Joo niin on.. ja alutkin on nätit
Crisis Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Mä oon miettiny ihan samaa, ei ole vaan tullut 98+ t/a:n keskikonsolia jostain syystä vastaan Ainakaan kohtuu hintaan. Tosin se on ollut kohta vuoden tämmöisellä "tehään sit joskus" listalla.
Shadowcast Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 eBaystähän noita löytyis esim. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2475188991&category=33695 ja löytyisköhän Southwestiltä ja paljonkohan ne velottais.... Tuli vaan mieleen, noi ikkunan napithan oli tulla Neonin linkin artikkelissa laitettu tuhkakuppiin (ku ilmeisesti ne napit 4th genissä sijaitsee ovissa, ja 3rd genissähän ne on keskikonsolissa) niin mihin hittoon sitten sähköpeilien säätimet on laitettu? (ílmeisesti nekin on 4th gennerissä ovessa).....
gmc63 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Joo peilien säätö on tosiaan ovessa
nosaint Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 what?? just what language are we talking???
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 We're talking Finnish. It's easy language. Here even little children talk Finnish.
Msk383 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kyllä toi mulla on ikuisuusprojekti johon tuskin koskaan tulee ryhdyttyä. Joutuisin eroamaan mun rakkaasta keskikonsolista jonka maalasin vinyylillä ja jonka kyynärtuki on sonnin pallinahkaa .
Guest Gbrl Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2004 We're talking Finnish. It's easy language. Here even little children talk Finnish. Hehehehe.... true... true... voi meitä suomipoikia/naisia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään